1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Osm je dvakrát čtyři."

"Osm je dvakrát čtyři."

Překlad:Eight is twice four.

March 14, 2015

20 komentářů


Adriejk

eight is two multiply four - nejde?


jgstcd

Nejde ani z gramatickych duvodu. "Two multiplied by four" by naopak slo gramaticky, ale nerika se, narozdil od "two divided by four".


jiripct_ac

Správné řešení: Eight is twice four. - Google: About 245 results (0.42 seconds)


jiripct_ac

"two by four" _Google: About 399,000 results (0.15 seconds)


kacenka9

No jo. two by four :D Tohle je kulturni lekce. Nekdy je potreba se prohrabnout, co ten google vlastne vygooglil. Two by four kdyz reknete, tak americanovi naskoci predstava dreveneho tramku 2x4 ince na sirku/hloubku, libovolne dlouheho, ktery je zakladnim stavebnim materialem na stavu domu. Two by four je jejich, pokud ne oficialni, tak nejpouzivanejsi nazev.

Kam jdes? Do Home Depot (Hornbachu, Obi) pro nejaky two by fours.

Two by four, nebo three by five je take zpusob, jak vyjadrit strany obdelniku 'dva na ctyri', 'tri na pet' nebo 'five by five' pro ctverec.

Takze se obavam, ze velka vetsina tech 399 tisic odkazu bude na to, jak stlouct ram na stavbu zdi.


jiripct_ac

opravdu drevo, drevo, drevo a jeste se to muze trochu posunout http://english.stackexchange.com/questions/9373/what-does-hit-me-like-a-two-by-four-mean http://www.thefreedictionary.com/two-by-four https://en.wikipedia.org/wiki/Two_by_four nebo az takhle http://www.urbandictionary.com/define.php?term=two+by+four

Top Definition two by four A skinny woman who was no breasts or ass. Your girlfriend is like a two by four, skinny and flat on both sides.


nueby

I wonder if maybe two-by-four could have some special meaning outside of basic math. What do you think?


jiripct_ac

"twice four" _Google: About 63,800 results (0.26 seconds)


LucieKvac

Nejde místo twice double. Mě to double neuznalo.


Voyta
Mod

Myslíte "Eight is double four"? To zní docela divně a stejně by se to přeložilo asi jako "Osm je dvojitá čtyřka", takže neuznáváme.


Sowi6

A použití equals místo is by nešlo uznat?


Voyta
Mod

To by v české větě muselo být "rovná se".


Sowi6

To uznávám, ale vzhledem k tomu, že se jedná v tomto případě o matematiku, tak pro něj významově odpovídá is = equals. Ale nechci se hádat, jen vyjádřit svůj názor. Díky.


Voyta
Mod

Významově odpovídá, ale "equals" je podstatně odbornější pojem než "is", což by značně změnilo vyznění celé věty. To samé platí v češtině, tudíž není důvod variantu s "equals" uznávat.


Pavel221503

two times four by nebylo možné?


Voyta
Mod

Bylo, variantu "Eight is two times four" normálně bereme.


Milos637310

Hlavni preklad nahore je uveden: Eight is twice four. To je asi chyba. Ja jsem dal: Eight is two twice four. Vyhodnotilo mi to jako chybu s tim, ze ma byt: Eight is two times four.


Voyta
Mod

Ano, protože "dvakrát" se anglicky řekne buď "twice" nebo "two times".


IvoOdehnal

Mohlo by být "eight makes twice four" ?


ludmilalud17

Může být "eight is two much four "?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.