Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Osm je dvakrát čtyři."

Překlad:Eight is twice four.

0
před 3 roky

20 komentářů


Adriejk

eight is two multiply four - nejde?

2
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nejde ani z gramatickych duvodu. "Two multiplied by four" by naopak slo gramaticky, ale nerika se, narozdil od "two divided by four".

0
Odpovědětpřed 2 roky

jiripct_ac

Správné řešení: Eight is twice four. - Google: About 245 results (0.42 seconds)

0
Odpovědětpřed 3 roky

jiripct_ac

"two by four" _Google: About 399,000 results (0.15 seconds)

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No jo. two by four :D Tohle je kulturni lekce. Nekdy je potreba se prohrabnout, co ten google vlastne vygooglil. Two by four kdyz reknete, tak americanovi naskoci predstava dreveneho tramku 2x4 ince na sirku/hloubku, libovolne dlouheho, ktery je zakladnim stavebnim materialem na stavu domu. Two by four je jejich, pokud ne oficialni, tak nejpouzivanejsi nazev.

Kam jdes? Do Home Depot (Hornbachu, Obi) pro nejaky two by fours.

Two by four, nebo three by five je take zpusob, jak vyjadrit strany obdelniku 'dva na ctyri', 'tri na pet' nebo 'five by five' pro ctverec.

Takze se obavam, ze velka vetsina tech 399 tisic odkazu bude na to, jak stlouct ram na stavbu zdi.

14
Odpovědět2před 3 roky

jiripct_ac

opravdu drevo, drevo, drevo a jeste se to muze trochu posunout http://english.stackexchange.com/questions/9373/what-does-hit-me-like-a-two-by-four-mean http://www.thefreedictionary.com/two-by-four https://en.wikipedia.org/wiki/Two_by_four nebo az takhle http://www.urbandictionary.com/define.php?term=two+by+four

Top Definition two by four A skinny woman who was no breasts or ass. Your girlfriend is like a two by four, skinny and flat on both sides.

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

I wonder if maybe two-by-four could have some special meaning outside of basic math. What do you think?

1
Odpovědětpřed 3 roky

jiripct_ac

"twice four" _Google: About 63,800 results (0.26 seconds)

0
Odpovědětpřed 3 roky

LucieKvac
LucieKvac

Nejde místo twice double. Mě to double neuznalo.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Myslíte "Eight is double four"? To zní docela divně a stejně by se to přeložilo asi jako "Osm je dvojitá čtyřka", takže neuznáváme.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Sowi6
Sowi6

A použití equals místo is by nešlo uznat?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by v české větě muselo být "rovná se".

0
Odpovědětpřed 2 roky

Sowi6
Sowi6

To uznávám, ale vzhledem k tomu, že se jedná v tomto případě o matematiku, tak pro něj významově odpovídá is = equals. Ale nechci se hádat, jen vyjádřit svůj názor. Díky.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Významově odpovídá, ale "equals" je podstatně odbornější pojem než "is", což by značně změnilo vyznění celé věty. To samé platí v češtině, tudíž není důvod variantu s "equals" uznávat.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Pavel221503

two times four by nebylo možné?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Bylo, variantu "Eight is two times four" normálně bereme.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Milos637310

Hlavni preklad nahore je uveden: Eight is twice four. To je asi chyba. Ja jsem dal: Eight is two twice four. Vyhodnotilo mi to jako chybu s tim, ze ma byt: Eight is two times four.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Voyta
Voyta
Mod

Ano, protože "dvakrát" se anglicky řekne buď "twice" nebo "two times".

0
Odpovědětpřed 1 rokem

IvoOdehnal

Mohlo by být "eight makes twice four" ?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

ludmilalud17

Může být "eight is two much four "?

0
Odpovědětpřed 3 měsíci