1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girls ate cheese."

"The girls ate cheese."

Fordítás:A lányok sajtot ettek.

March 14, 2015

5 hozzászólás


szatti

A megették a sajtot miért nem jó?


budai.doc

Az igekötő feltételezi, hogy a sajt már elfogyott, ebben az esetben viszont valamelyik befejezett alakot kellene használni.


malackutya

Mert a the nincs ott! Tehat nem megettek A sajtot, hanem a nelkul: sajtot ettek.


meszarosjeno

Mert az "The girls ate the cheese." lenne.


Sztankay54

Másodjára a megoldást nem entereztem, hanem a tovább-ra kattintottam...,így jónak fogadta el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.