1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She calls the police."

"She calls the police."

Çeviri:O polisi arar.

March 14, 2015

6 Yorum


EnsarGlba

Police ifadesi telaffuz da please gibi hata yapıyoruz ama cümle yapısı gereği police olması gerektiğini bilmek gerekiyor.


aleynalper

Telafuz kotu burda:(


ocalbusra2

O polisi arar doğru cevaptır


Osman485342

"O polis çağırır" cevabı da doğru kabul edilmeli


ocalbusra2

Çünkü o polisi arar kabul ediliyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bir satırda 3 ne demek

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.