1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The important crops are coff…

"The important crops are coffee and fruit."

Çeviri:Önemli mahsuller kahve ve meyvedir.

March 14, 2015

15 Yorum


humanistpotato

crops- ekinler? olmuyormu


AdilHseyin

Crop "ekin" veya "mahsul" anlamına gelebilmekte.


lalelalelale

Kahve ve meyva onemlı urunlerdır yazdım kabul edılmedı. Neden.Motıvasyonumuzu dusurup sabrımızı mı olcmeye calısıyorsunuz


HalukErkan

Meyva değil meyve yazmayı deneyin


ExpressMon

Bende aynısını yazdım.Ana sorun türkçe olarak düşünüp ingilizceye çevirmemiz.Pratik yaptıkça ingilizce düşünme becerisini kazanılır diye düşünüyorum


Emre.Karabacak

Ekinler de kabul edilmeli


neslihan104199

Fruit çoğul olarak da kullanılmıyo mu? Meyveler yazdım kabul etmedi


IgmaXYZ

"Önemli olan bitkiler kahve ve meyve." Niye "olan" olmuyor?


AknK6

Cümlenin başındaki "the" artikelini kullanmaz isek anlam değisiyormu?


ManiCan1

Önemli mahsüller kahve ve meyvedir. Doğrusu budur, aksan yok.


XbtP1

meyve değil meyva yazdığım için cümlenin tamamına yanlış diyemezsiniz eenbizimle dalga mı geçiyorsunuz,lütfen mnoralimizi bozmayı


KbraGurbuz

Saçma bi yorum yazmışsınız. Bu uygulamanın öne çıkan özelliklerinden biri bu . ÖNCE ANADİLİN TÜRKÇE'Yİ ÖĞREN diyor bize :) meyva , makina, morel bunlarin hepsi yanlış kullanım.


seval214260

Crop mahsul değil mi


bilgekaganylmz

Zaren doğru cevap ta "mahsul"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.