1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You are men and I am a girl."

"You are men and I am a girl."

Переклад:Ви — чоловіки, а я — дівчина.

March 15, 2015

10 коментарів


Iryna30081988

ви є чоловіки, а я є дівчина. Чому є визначає як помилку?


DoomBom

Мені здається тут треба було б використовувати не називний, а орудний відмінок. Ви є чоловіками, а я є дівчиною. Просто ми досить рідко використовуємо дієслово "бути" не в інфінітиві і не в майбутньому часі, якщо ви поставите його в інфінітив, буде більш очевидно: "бути чоловіками" , "бути дівчиною".


Alina640277

Як можна розрізняти man-чоловік і men чоловіки, коли ти не бачиш тексту, а тільки слухаєш? Я не можу тому написала man, а не men і в мене помилка.


Danko144817

За допомогою "are" (множина) та "is" (однина)


deniko
Mod

Скоріше за допомогою артиклю, бо і там і там буде are:

You are a man - Ви чоловік

You are men - Ви чоловіки

Ще варто зазначити, що man & men вимовляються по-різному

чоловік = man = /mæn/

чоловіки = men = /men/

Українцям важко відрізнити ті два звуки /æ/ vs /e/. Другий схожий на український звук "е", перший - щось середнє між е і відкритим звуком а. Але вивчення мови - це ще й тренувати вухо відрізняти звуки, які ми не вміємо відрізняти. Для англомовної людини ці звуки відрізняють так само, як для нас "а" і "о", наприклад.


MaxGvozdyk

"ти чоловік а я дівчина" - варто перенести в категорію помилки, а не описки


Milkho

Описки визначає машина. Зрештою, автор неправильного варіанту все одно зрозуміє, що помилився і побачить правильний варіант.


KQSf5

Виправте, будь-ласка, щоб відповідь "ви є чоловіки, а я є дівчина" враховувалася як правильна. Адже "-" замінює "є".


JbiM3

Чому " ви чоловік а я дівчинка" не правельно


deniko
Mod

Тому що тут чоловіки у множині.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.