"You are men and I am a girl."

Переклад:Ви чоловіки, а я дівчина.

March 15, 2015

15 коментарів
Це обговорення закрито.


Alina640277

Як можна розрізняти man-чоловік і men чоловіки, коли ти не бачиш тексту, а тільки слухаєш? Я не можу тому написала man, а не men і в мене помилка.


Iryna30081988

ви є чоловіки, а я є дівчина. Чому є визначає як помилку?


DoomBom

Мені здається тут треба було б використовувати не називний, а орудний відмінок. Ви є чоловіками, а я є дівчиною. Просто ми досить рідко використовуємо дієслово "бути" не в інфінітиві і не в майбутньому часі, якщо ви поставите його в інфінітив, буде більш очевидно: "бути чоловіками" , "бути дівчиною".


Dianoya

Бо ставити "є" скрізь в теперішньому часі, то простонародне.


NatalyLapinska

Як по аудіо можна зрозуміти різницю між "man" і "men"??


deniko
Mod
Plus

man і men вимовляються по-різному. Якщо подивитися на транскрипцію, man = /mæn/, men = /men/

Для англомовних ці звуки - /æ/ та /e/ - такі ж різні звуки, як для нас, наприклад, "а" та "о" - це просто різні голосні.

Але наше вухо незвичне їх відрізняти, і єдиний рецепт для того, щоб навчитися відрізняти звуки, які ми не вміємо розрізняти - це багато слухати і бути уважним. І слухати не лише на дуолінго. Слухайте подкасти англійською, дивіться фільми, відео на ютубі. Вухо за кілька років натренується.

А поки можна відрізняти за граматикою, навіть якщо слова man та men звучать однаково.

Якщо ви чуєте:

You are men

І не знаєте, це "you are man" чи "you are men", граматика приходить на допомогу - речення "you are man" англійською неграматичне, тому в тому реченні слова man бути не може.

You are men - Ви чоловіки

You are a man- Ви чоловік (або Ти чоловік)


MaxGvozdyk

"ти чоловік а я дівчина" - варто перенести в категорію помилки, а не описки


Olly_1052

Одруком (не "опискою") це ніяк не може бути, тому що Ви змінили граматику і сенс речення, замінили множину на однину.


Milkho

Описки визначає машина. Зрештою, автор неправильного варіанту все одно зрозуміє, що помилився і побачить правильний варіант.


GjHA96810

Men и man одинаково звучат в аудио, как понять men это или man


Olly_1052

Гарне пояснення вже двічи у цьому обговоренні надав модератор та один з розробників курсу @deniko:
https://forum.duolingo.com/comment/7550880?comment_id=41347421
https://forum.duolingo.com/comment/7550880?comment_id=43939793

На майбутне: будь ласка, перед тим, як ставити запитання, читайте коментарі, які є в обговоренні. У більшості випадків відповідь вже існує. Коментарі, що дублюють питання, на які вже надано відповідь, вважаються спамом та видаляються модераторами форуму.


KQSf5

Виправте, будь-ласка, щоб відповідь "ви є чоловіки, а я є дівчина" враховувалася як правильна. Адже "-" замінює "є".


Olly_1052

Так, тире замінює "є", але, при цьому, ще й змінює граматичну конструкцію. З "є" використовується орудний відмінок:
є чоловіками
є дівчиною


BOHDAN652140

У мене короткий дефіс, а вони хочуть довгий! Довгий підчерк тільки! Таким чином, я не можу завершити урок. Ви - чоловіки, а я - дівчина!


Olly_1052

Розділові знаки програма не враховує взагалі. Помилка у Вас була у чомусь іншому.
На майбутнє: у подібних випадках необхідно мати скріншот Вашої відповіді. Без цього ані відповіді, ані, навіть, завдання, яке було у Вас, ніхто не бачить і не знає.
Як поділитися скріншотами з іншими користувачами Дуолінго
https://forum.duolingo.com/comment/49340937

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.