Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I eat lunch."

Переклад:Я їм обід.

3 роки тому

18 коментарів


K_Oleksiy

Поясніть, будь ласка, якщо lunch це обід, то що тоді означає dinner? Гугл перекладач каже, шо dinner це обід, але є ше варіант вечеря... Але вечеря це ж supper....

Я заплутався :(

3 роки тому

Katia_UA

Коли я розбирала це питання, то знайшла інформацію: У сучасному американському англійському прийняті наступні назви прийомів їжі: Сніданок - Breakfast Пізній сніданок або ранній обід - Brunch (з'єднання breakfast і lunch). Обід - Lunch. (Офіційний обід опівдні - luncheon - слово в цьому курсі не використовується). Вечеря - Dinner (пізня вечеря вдома - supper). В більшості випадків назви прийомів їжі використовуються без артикля.

3 роки тому

polonskad

Дякую за пояснення

3 роки тому

Slava5542

Це правда.

5 місяців тому

Milkho
Milkho

Є американська англійська, а є британська.

  • В американців обід - lunch, вечеря - dinner, слово supper вони не вживають, або вживають рідко (як діалектизм) .
  • В британців dinner - обід, supper - вечеря (хоча це вже теж рідкість).
3 роки тому

ywIm8

Дякую гарне пояснення

7 місяців тому

ywIm8

Dinner це обід тільки о 4-5 годині а supper це вечеря о 7-8 годині а lunch це обід о 1-2 годині. Можна говорити і dinner i supper бо вони двоє означають обід тільки dinner ближче до вечері

7 місяців тому

Nastia259491

Breakfast-сніданок, Lunch-обід, Dinner-вечеря.

6 місяців тому

ascay
ascay

побутувала колись версія - lunch : другий сніданок

2 роки тому

romanru2007

Я теж покладаючись на такі відомості відповів : полудник :( (не знаючи як українською воно є )

2 роки тому

MishanyaLM

Чому не зараховує "я обідаю"?

2 роки тому

n377
n377

Наскільки я розумію, версія перекладу "я обідаю" теж вірна?

2 роки тому

Daryna519901

Так

2 роки тому

sandrino555

Правильно I eat lunch

1 рік тому

xtLc5

?

1 рік тому

xtLc5

Assus

1 рік тому

a3gG3

Ні!

1 рік тому

Elijah959634

+

1 рік тому