Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The guards run towards us."

Traducere:Gardienii aleargă către noi.

acum 3 ani

6 comentarii


gally_bz

Gardianul, îl pot folosi aici de ce nu e bine?

cu 8 luni în urmă

Iosif380421

Este la plural: 'guards'. Tu ai pus la singular: 'guard'.

acum 1 săptămână

zbughinstefan

înspre noi?

acum 3 ani

GabrielMor411865

Da garzile dc nu e bn?

acum 2 ani

Maria302317

Am mai spus ca nu am. Diacritice!

cu 7 luni în urmă

tyarant

Gardienii alearga inspre noi e cea mai corecta exprimare in limba romana.

Duolingo sucks la faza asta.

cu 1 lună în urmă