"Theguardsruntowardsus."

Traducere:Gardienii aleargă către noi.

acum 3 ani

9 comentarii


tyarant

Gardienii alearga inspre noi e cea mai corecta exprimare in limba romana.

Duolingo sucks la faza asta.

cu 6 luni în urmă

ValeriuCel

De ce si nu ''inspre noi''?

cu 2 luni în urmă

zbughinstefan

înspre noi?

acum 3 ani

gally_bz

Gardianul, îl pot folosi aici de ce nu e bine?

acum 1 an

Iosif380421

Este la plural: 'guards'. Tu ai pus la singular: 'guard'.

cu 5 luni în urmă

Maria302317

Am mai spus ca nu am. Diacritice!

acum 1 an

alex626210

Care este peiorativul englezesc corespunzator cuvantului romanesc " militian"?

cu 1 lună în urmă

GabrielMor411865

Da garzile dc nu e bn?

acum 2 ani

SebastianD368452

dece nu fug dupa noi suna mai corect

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.