"The guards run towards us."

Traducere:Gardienii aleargă către noi.

acum 3 ani

6 comentarii


tyarant

Gardienii alearga inspre noi e cea mai corecta exprimare in limba romana.

Duolingo sucks la faza asta.

cu 4 luni în urmă

ValeriuCel

De ce si nu ''inspre noi''?

acum 4 săptămâni

zbughinstefan

înspre noi?

acum 3 ani

gally_bz

Gardianul, îl pot folosi aici de ce nu e bine?

cu 11 luni în urmă

Iosif380421

Este la plural: 'guards'. Tu ai pus la singular: 'guard'.

cu 3 luni în urmă

Maria302317

Am mai spus ca nu am. Diacritice!

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.