Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I am by the water."

Překlad:Já jsem u té vody.

0
před 3 roky

28 komentářů


shimmir

And what about: I am near the water?:-)

13
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Jsem blizko vody.

4
Odpovědětpřed 3 roky

Ankanas

Vždyť se píše "by Gogo" nebo "by Ankanas" jako označení autora obrázku, takže to teď nechápu...

6
Odpovědět1před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

'by' take znamena 'podel, vedle'.

Lay by me - Lehni si vedle me.

We are by the yellow house. - Jsme vedle toho zluteho domu. (nekoho hledate a on vam posle SMS s timto textem)

16
Odpovědět1před 3 roky

MatVaa

o tom som ani nevedel, ze slovo by znamena aj ako predlozka

-4
Odpovědětpřed 11 měsíci

Lola3430199

Nemohlo být jsme mezi vodou?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Google401

Ne nemohlo to by ta věta musela být: I am between waters

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

widle
widle

Ne. Ani moc nevím, co by to znamenalo, ale "by" určitě neznamená mezi.

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

HonzaSpil

Mohlo by být: Jsem od vody? - Jak by bylo přelożeno jsem od vody? Taky: I'm by the water.....

-1
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja nevim, co cesky 'jsem od vody' znamena. Tak se pak spatne odhaduje, jak by se to prelozilo

0
Odpovědětpřed 2 roky

Dakraa

zřejmě tím bylo myšleno, že dotyčný tráví hodně času u vody, případně s vodou pracuje. Něco jako "Jsem od cyklistiky", nebo "Dobrý den, já jsem od těch počítačů". Je ale jasné, že tohle není ten případ. A ani v CZ to není uplně ideální spojení

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

mates38

Proc nejde jsem blizko vody

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

Protože to se dá lépe říct "I am near the water".

-2
Odpovědětpřed 1 rokem

jp0wr3Dp

Zajímavé, že věta "Jsem u vody" tu má také překlad "I am at the water", který je správný z hlediska místa, kde se nacházím. Slovíčko "by" se také dá přeložit jako "u", ale spíš ve významu sepětí s něčím - např. By the law (podle zákona), step by step (krok za krokem), hard by (těsně u sebe, téměř spojeni) apod. Takže větě "I am by the water" by více slušel překlad "Jsem těsně u vody" nebo "Jsem skoro ve vodě" ve smyslu normálně chodím po břehu, ale teď jsem tak blízko, že mi vlhnou boty:-). Kačenkou zmíněné věty jsou poněkud nepřesné: Lay by me - znamená Lehni si (těsně) vedle mne (do téže postele, ne metr daleko nebo do vedlejší postele) a We are by the yellow house. - znamená Jsme (těsně) u toho zluteho domu (a téměř se ho dotýkáme, nestojíme na chodníku dvacet stop od něj).

-1
Odpovědětpřed 9 měsíci

MilenaRum

Proč se opakuje jedna věta několikrát po sobě?

-1
Odpovědětpřed 6 měsíci

MoravecFra

Mám problém s tím že jedna věta se opakuje vícekrát a ostatní věty pak chybí. Můžete poradit v čem je problém a jak ho odstranit. Je to i v dalsich lekcich. Děkuji a přeji krásný den.

-1
Odpovědětpřed 6 měsíci

widle
widle

To není problém lekcí, ale problém systému, který vybírá, které věty procvičovat. S tím bohužel neuděláte nic ani vy, ani český tým, který se stará o kurz; tohle mají na triku přímo programátoři Duolinga.

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

ondramarek

Proč nejde ,,Jsem z vody" :-(

-2
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

Protože to ten význam nemá. Jsem z vody by se řeklo "I am made of water."

-3
Odpovědětpřed 1 rokem

FrantaJeek

Jidi do prdele

-3
Odpovědětpřed 6 měsíci

SvatavaPro1

jsou tam uvedeny 4 lekce na předložky, našla jsem je 1. Jak je možné procvičit další předložky?

-3
Odpovědětpřed 11 měsíci