Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The dog runs."

Переклад:Цей собака бігає.

3 роки тому

7 коментарів


RomanG5

а чому не можна просто: "собака біжить"

3 роки тому

Milkho
Milkho

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE dog runs – ЦЕЙ собака бігає

3 роки тому

RomanG5

дякую)

3 роки тому

cv2603mdi

чому не може бути "ця собака біжить"? (жіночий рід)

2 роки тому

z7N3

Собака чоловічого роду, адже собака - пес

7 місяців тому

udig8

Ooops

1 рік тому

Wasyl_lwiw

"Біжить" - також теперішній час

6 місяців тому