"The dog runs."

Переклад:Цей собака бігає.

March 15, 2015

17 коментарів


RomanG5

а чому не можна просто: "собака біжить"


Milkho

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE dog runs – ЦЕЙ собака бігає


WzM72

The не обов'язково має перекладаться. Повинно прийматися обидва варіанти.


w14j5

А чому не можна просто собака бігає?


Wasyl_lwiw

"Біжить" - також теперішній час


Zoryana111

'собака бігає' має бути вірним варіантом


cv2603mdi

чому не може бути "ця собака біжить"? (жіночий рід)


Lena537442

А чого не просто собака бігає?


LiubomurSh

Чому відповідь правильна а серце пропадає


fug1tivus

ЦЕЙ собака бігає would be rather "THIS dog runs". In my opinion it is not a good approach to teach people to automatically translate "the" to "цей/ця".


WzM72

Коли ти перекладаєш з англійскої, то потрібно перекладати артикль the і біжить це помилка. Коли перекладаєш де потрібно вставити одне слово, то коли ти впишеш бігає, то навпаки бігає не приймає и потрібно вставити біжить.де логіка? І до речі, на англійскій у них написано с the, але в їхньому перекладі, де потрібно вставити відсутнє слово у Duo не написаний переклад написаний без ЦЕЙ. Це робиться, щоб серця втрачали? Потрібно приймати обидва варіанта, або у Dou потрібен бути один варіант. Де англомовні вивчають російску, то там the не приймають, як це, цей и коли речення без контексту то приймають і the і а.


very...big

Тут вказаний варіант "цей собака бігає", як правильний. Поле для відповіді виглядає наступним чином: "Собака _". Підставляю "бігає", мене виправляє на "біжить"


makc0835

Чому у швидкому форматі чутно не "dog", а "duck"???


KogC20

Чому не можна просто собака бігає!!!? Поясніть

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.