1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I do not have practice."

"I do not have practice."

Переклад:У мене немає практики.

March 15, 2015

4 коментарі


Fb8U1

Зверніть увагу на слова:

іменник practice - практика

дієслово practise - практикувати(ся)

Читаються вони однаково. Дивіться словник.


600r

Я сказала " ай ду нот май пакпа",а воно прийняло!!!!! Що за баг?!


ZlobneNya

поясніть, будь ласка чому відсутній артикль? practice - це невизначене слово?


Milkho

У цьому реченні невизначене. Коли мова йтиме якусь певне практику (цю практику) тоді можете ставити артикль.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати