"The children talk."

الترجمة:يتحدث الأطفال.

March 16, 2015

22 تعليقًا


Abdalsalam9

حديث الأطفال Talking of the children

November 20, 2015

thamer834468

(حديث الاطفال) تعتبر جملة غير تامة المعنى بينما( يتحدث الاطفال) تامة لو ارجعناها كمبتدأ وخبر في اللغة العربية

December 17, 2015

Ahmed-Nas

حديث الأطفال. ؟؟

March 16, 2015

H9uVE

الاطفال يتحدثون

August 14, 2017

xsaudijodyfx

الاطفال يتكلمون عي الجمله الصحيحة

July 12, 2017

BIRw7

يتحدث الأطفال

December 20, 2017

lila323053

يتحدث / يتكلم الاطفال او الاطفال يتحدثون /يتكلمون ... نفس المعنى

July 7, 2019

rizkallahk

ما الفرق بين الذي يحكي والذي يتحدث؟ بانتظار الجواب.

August 31, 2015

habibaellamey

Talk يحكي أو يتكلم speak يتحدث :)

September 23, 2015

nouf0555

يحكي say برضو نقل معلومة او حكايه

August 23, 2017

TaeSooHyun

ليه مو الإجابة حديث الأطفال ؟؟؟؟

November 19, 2015

gQ7A1

يتكلم الأطفال

November 21, 2015

P7891

ما وجدن يتحدثون ضمن الاجابات.

May 24, 2016

LinaOsman1

الاطفال يتكلمون

January 29, 2017

ABeerMoohamed

ليه الاطفال يتحدثوا مش موجوده وهي تعتبر صح

January 31, 2017

ENG.Bajash

الاطفال يتكلمون

April 16, 2017

wajdiarab

Wrong translate

November 24, 2017

hboush

السلام عليكم يعني الي كاتب الجمله الي هيthe children talkوترجمتها : الطفل يتحدث وبرنامج دويلينجو كاتبل ا نو اجابتي خاطئه والاجابه الصحيحه الاطفا ل و هي مش محطوط بنهايتها حرف s وكمان كلمة يتحد ث نفس الاشي مش محطوط بنهايتها حرف s شكرا

February 19, 2018

uaKJ12

لو المترجم قال يتكلم ،الطفل لكان ابلغ لان الطفل في بادئة الامر لا يتحدث باليتعلم الكلام.

April 23, 2018

Anwar787956

الاجابه الصحيح يتحدث الاطفال

August 29, 2018

YoussefLH3l1

The children talk

March 20, 2019

helmikhald

الأطفال يتحدثون

April 4, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.