1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have pens."

"We have pens."

Çeviri:Bizim kalemlerimiz var.

March 16, 2015

12 Yorum


jvdn.aze

ses yanlis sanirim. "we have bens" diyor kadin

July 26, 2015

seymabsmn

Telaffuzda bir yanlışlık mı var ? Başta we have bands anladım. Pek anlaşılmıyor pens olduğu

July 2, 2016

son.sav

Bizim kalemimiz var dedim.... Halbuki çoğul takısını da görmüştüm... Son hakkımdı da... Ama yok canım "bizim kalemlerimiz var demeyiz...bizim kalemimiz var deriz..." Efelenmesine girdim...gitti ya la canım...

March 16, 2015

AhmetSaidN

Kalemlerimiz var ve kalemimiz var farklı olmalı. Hepimizin sahip olduğu tek bir kalem(evimiz var gibi)

biz bir grubuz ve bu gruba ait çok sayıda kalem var ise (kelmlerimiz var/ evlerimiz var) birbirinden tamamen ayrı söylemlerdir..

December 24, 2015

eyda883809

"We" dediğini anlamak için en az 50 kere dinlemişimdir

December 7, 2016

gldwZP

Our pens de olabilir pratikte

August 31, 2017

VC5uDP

Benim bildiğim kadarıyla pen tukenmez kalem demek

September 17, 2017

Fatma913316

Aynı şekilde çevirmeme rağmen hatalı bulunuyor Neden ?

April 8, 2018

TanEr767552

Bunun türkçe çevirisi bizim kalemimiz var olmaz mı anlam olarak aynı ama ingilizce yazılışı pen mi pens mi bilemiyorum altan

July 22, 2019

Alev285288

Aynı cevabı yazdım niye yanlış dedi bılmıyorum

September 18, 2019

Alev285288

Bu aşama gecilmiyor kontrol klmde Duolingo lamerlar da mi

September 18, 2019

Alev285288

Adnan Oktar ve ceteslnln ml dolingo Türkiye

September 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.