1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have pens."

"We have pens."

Çeviri:Bizim kalemlerimiz var.

March 16, 2015

13 Yorum


jvdn.aze

ses yanlis sanirim. "we have bens" diyor kadin


seymabsmn

Telaffuzda bir yanlışlık mı var ? Başta we have bands anladım. Pek anlaşılmıyor pens olduğu


son.sav

Bizim kalemimiz var dedim.... Halbuki çoğul takısını da görmüştüm... Son hakkımdı da... Ama yok canım "bizim kalemlerimiz var demeyiz...bizim kalemimiz var deriz..." Efelenmesine girdim...gitti ya la canım...


AhmetSaidN

Kalemlerimiz var ve kalemimiz var farklı olmalı. Hepimizin sahip olduğu tek bir kalem(evimiz var gibi)

biz bir grubuz ve bu gruba ait çok sayıda kalem var ise (kelmlerimiz var/ evlerimiz var) birbirinden tamamen ayrı söylemlerdir..


eyda883809

"We" dediğini anlamak için en az 50 kere dinlemişimdir


gldwZP

Our pens de olabilir pratikte


VC5uDP

Benim bildiğim kadarıyla pen tukenmez kalem demek


Fatma913316

Aynı şekilde çevirmeme rağmen hatalı bulunuyor Neden ?


TanEr767552

Bunun türkçe çevirisi bizim kalemimiz var olmaz mı anlam olarak aynı ama ingilizce yazılışı pen mi pens mi bilemiyorum altan


Alev285288

Aynı cevabı yazdım niye yanlış dedi bılmıyorum


Alev285288

Bu aşama gecilmiyor kontrol klmde Duolingo lamerlar da mi


Alev285288

Adnan Oktar ve ceteslnln ml dolingo Türkiye


AYK1R1

We have penis diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.