"Şu köpeğin güçlü bir karakteri var."

Çeviri:That dog has a strong character.

3 yıl önce

12 Yorum


Kvanirin

Strong yerine powerful da olmaz mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur.

3 yıl önce

neka_neka

Has got neden kullanılmamış

3 yıl önce

HilalKse

Have olmaz has olur

3 yıl önce

PoorBoss

'' That '' yerine '' Those '' kullandım da, olmadı. Acaba ne gibi durumlarda '' Those '' kullanmalıyız?

2 yıl önce

Otaqu
Otaqu

That = şu/o Those = şunlar/onlar

3 ay önce

Mustafazgk

That dog has a strong character yazdim yanlis yazdin diyo

2 yıl önce

baxolupe

Powerful olmadı

2 yıl önce

aysberg1

Those dog has a character strong neden olmuyor

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Sahiplik noktasında ingiliz ingilizcesi has/have got amerikan ingilizcesinde ise got kullanılmadan have/has olarak biliyorum. It has got a strong caracter de kabul edilmeli diyorum.

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Those şunlar yani çoğul zaten diğer taraftan strong sonda olunca da devrik cümle olmuş. Şiir içerisinde belki (oda çok zormala bir uyak ile) ama düz yazıda kullanamazsınız.

1 yıl önce

ilkealtinpulluk

That dog has got a strong character. seçeneğide doğrudur. ama yanlış diyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.