1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We will continue eating."

"We will continue eating."

Fordítás:Folytatni fogjuk az evést.

March 16, 2015

11 hozzászólás


ProgServ

Folytatni fogjuk az étkezést. Ez miért nem jó?


kalmars

Iven-t hallok eating helyett.


Panni729515

Ez még ma is így van, megkísérlem bejelenteni hátha történik valami!!


JaMi75

Tovább fogunk enni az miért nem jó? :(


Csega

+1. Én is azt írtam és nem értem, mi vele a baj. Mi vele a baj? :)


TthKlmn

Szerintem a continue a bibi azaz folytatni szó hiányzik.Nincs a longer szó a példában azaz tovább ezért gondolom hogy itt a probléma!


GbornSzab

Még mindig nem fogadják el :" folytatni fogjuk az étkezést" !


JosephSzabados

Az étkezés szót még mindig nem fogadja el


Istvanlad

Folytatni fogjuk az étkezést. VALAKI MONDJA MEG , HOGY MIÉRT NEM JÓ!!!!!!!!!!!!!!!


krezso

Nem ismerik az étkezni igét. :)


Ha2130aJ

Iven-t hallok eating helyett. Rossz a felvétel, jelentettem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.