"What does your time machine look like?"

Překlad:Jak vypadá tvůj stroj času?

March 16, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ata75

stroj času ... to je jako hodiny? nebo něco imaginárního ve smyslu biologické hodiny ?? ata 75


MirkaEberlov

To je asi z Návštěvníků :-) . Čekala jsem, že mi to překlad označí jako chybný, ale bylo to dobře...Kam na ty věty chodí!


Juraj196035

Prosím, prečo je tam na konci slovo "Like"? Vopred diki.


RomanPrgl

Ve spojeni s LOOK je to frazove sloveso znamenajici VYPADAT


svoremar

why there is not "s" at the end ? looks ?


kacenka9

Protoze je to otazka a to 's' pro 3. osobu uz je obsazene v pomocnem slovesu 'does', kterym se otazka tvori. Vyhodte si 'your time machine' a nahradte kratkym 'it' a bude to prehlednejsi.


Martina94450

Časostroj nee?


Lenka723347

Nechápu význam otázky, co je myšleno "tvůj stroj času"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.