1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not want to take the bl…

"I do not want to take the blame for something that I did not do."

Çeviri:Ben, yapmadığım bir şey için suçu üstlenmek istemiyorum.

March 16, 2015

3 Yorum


OnurM_

Diller arasında mot a mot çeviri değil anlam eşdeğerliğine göre çeviri yapılır. Bu cümlenin günlük Türkçe'deki karşılıklarından biri "Yapmadığım bir şeyin suçunu üstlenmek istemiyorum"dur. Cümlede "for" var diye tercümede de olacak diye bir kural yok.


Emma-lee93

Rapor edin sizinki de eklenir :)


fatma218521

Bence tam anlamı karşılayan cümlelerde kabul görmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.