1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The board has ten members."

"The board has ten members."

Çeviri:Yönetim kurulunun on üyesi var.

March 16, 2015

7 Yorum


duolingo_dostu

Tahtanın on üyesi var :D


dersefa

"yönetimin on üyesi var" neden olmuyor


MustafaRustom

"The board" dediğimiz zaman kurumsal düzeyde yönetimden bahsediyoruz yani yönetim kurulundan. "Management" yani yönetim dediğimiz zaman yönetim kapsamı belirsiz bir yönetimden bahsediyoruz, yani kuruma bağlı her hangi düzeydeki bir yönetim kadrosu olabilir, örneğin Türk bir şirketin kuzey afrika temsilciliğini yöneten ekibe, bu temsilcilikte çalışan kişiler yönetim "Management" diyebilirer, ancak bu yönetim kadrosu bağlı oldukları şirketin yönetim kurulu yani "The Board" değildir.


Krat679703

Benim fikrim su board isminin ilk anlami tahta kurulun ise assembly sozlukte gecen. Bir cok yeni baslayan bunu boyle bilir. Bu baglamda sozlukteki ilk karsiliklari kullanirsak cumlelerde kelime dagircigimizin daha genis olacagini dusunuyorum saygilar


Mehmet127067

The board of directors yonetim kurulu demek


AkmCanSude

Yönetim Kurulu: Governing Body, Governing Board, board, board of management, ...


sefurdem

"kurulun on mensubu var" kabul edilmesi gerekmez mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.