1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This is not an issue."

"This is not an issue."

Çeviri:Bu bir sorun değil.

March 16, 2015

7 Yorum


furkhan

"Issue" aynı zamanda "konu" demek değil mi, neden bu ünitede sadece "sorun" manasında gösterilmiş?


Emma-lee93

Çünkü böyle bir cümle içerisinde kullanıldığında sorun/mesele anlamına gelir. "Bu bir konu değil" demek istersen "topic" sözcüğünü kullanman gerekir :)


furkhan

Ya da subject sanırım.


Emma-lee93

Konuşulan bir konuysa "topic", ders konusu vs ise "subject" kullanın :)


ezginur597367

Bu sorun degil demekte ayni degilmi


OnurErtun

Bu mesele değil neden olmuyor?


sedat157752

"bu bir mesele değil" neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.