"Bugün adamlar çatıyı kaplamak zorundadırlar."

Çeviri:Today the men have to cover the roof.

3 yıl önce

14 Yorum


Hasanimek5

Must Kabul edilmiyor??

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eklendi fakat normalde buraya yazmak yerine rapor et tuşuna basın lütfen

3 yıl önce

yDOQD

Must zorunluluk anlami tasimaz benim bildigim

3 yıl önce

krewsthegod

Must zorunluluk anlami tasir should tasimaz.

3 yıl önce

EmreEnsar

"They have to cover the roof today" kabul edilmedi...

3 yıl önce

Murat478789

Have to cover yerine must shield neden olmuyor

2 yıl önce

Mehmet_Hatipoglu

Today yani time expression cümlenin sonunda olması gerekmiyor mu?

2 yıl önce

DenizKama

Must: Şahıs veya şahıslar gibi kişilerin yapması gereken durumlardan kaynaklan zorunlulukların anlatılmasında kullanılır. "Have to" daki zorunda olma durumu ise daha çok geneli yani herkesi ilgilendiren durumları anlatmak için kullanılır.

2 yıl önce

DenizKama

Mesela "You must.." ile başlayan bir cümle ile (daha çok) söyleyen kişiye ait olan bir zorunluluk dile getirilmekte iken; "You have to..." ile başlayan bir cümle sanki bir resmi yasakmışçasına herkesin uyması gereken bir zorunluluğu işaret eder.

2 yıl önce

erawolf
erawolf

men yerine they kullandim kabul etmedi

3 yıl önce

nuray320766

In today neden olmuyor

2 yıl önce

Adminofworld

has to?

1 yıl önce

bacio_
bacio_

The Men 'Adamlar' çoğul. Have to olur.

1 yıl önce

MelihCihan

Today, guys should cover the roof?

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.