A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Látom magam a tükörben."

Fordítás:I see myself in the mirror.

3 éve

5 hozzászólás


BerkesSndo

Most miert a mondat kozepen van a myself?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A visszaható névmás a visszaható ige után következik általában.

3 éve

Harga
Harga

Kijelentő mondatban sorra: alany, állítmány, tárgy. Így helyes, mert az angolok így szokták.

1 éve

Barnus14

Tudtam, de véltlenül elfelejtettem a ,,mitrror- ra kattintani ( tableten csinálom, néha a gé-pen)

9 hónapja

Barnus14

A myself kimaradt. Hoppá! ( 3-madszorra fogom csinálni) (2017-11-08, Szerda)

9 hónapja