1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My wife's chain"

"My wife's chain"

Çeviri:Benim karımın zinciri

March 17, 2015

23 Yorum


togrul117

Bu nasıl fantezi maşallah aklım durdu))


proqramci

normalde yorumlara bakmam ama bu cumleden sonra bakmak istedim :))


akinbalkis

fantezi yapmadan "karımın kolyesi" dedim, kabul etti.


TunaAcm

Zinciri deyince akla gelen ilk şey kolye zinciridir sizin aklınıza ne geldiyse artık


Lisa_Jisoo

Benim aklıma gelen şey zincir


[aktif olmayan kullanıcı]

sangultekin

    Sadece İngilizce öğretmiyorlar :)


Troemanes

    You hit the nail on the head ;)


YlmazEmre

    karımın zinciri dedim oldu. :D köpek mi la bu


cicikus124

    içiniz fesat sizin :D


zentibet

    Benim kadınımın zinciri dedim, tanju okan a gitti zihnim...


Blurryface...

    Bunlar nasıl cümleler çok güncel her zaman kullanılacak şeyler teşekkürler bu cümleyi yazan arkadaş


zeynepgkme2

    aynen sana çooook katılıyorum ingilizce konuşurken o kadar çok kullanılacak bir cümle ki


Bedirhan38753

    Burdaki cogu cumle bu tarz zaten


MehmetAydn393394

    The Chain of my wife da aynı anlama gelir mi


zeynepgkme2

    zincir deyince hani böyle kalın makara salıncak gibi şeylerde kullanılan aklıma geldi hiç diğer kolye türünü düşünmedim ama çok saçma bi cümle


dilek313562

    gerçekten hoş bir cümle değil yanlış yoruma çok müsait değiştirin mümkünse :(


Buluthan9

    Kimin karısının zinciri var el kaldırsın inanılmaz:D


aes3131

    karımın zinciri ne yaa

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.