"This sport is very popular."

Çeviri:Bu spor çok popüler.

3 yıl önce

14 Yorum


amaneden

popüler, ünlü?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

popüler ve ünlü eş anlamlı değildir, ne Türkçede ne İngilizcede. Popüler demek şu anda pek çok kişi tarafından kullanılan/uygulanan/bilinen demektir. Mesela kırmızı oje bu sene popüler, ama ünlü demek tuhaf olur :) Veya X şarkıcısı bu sene Bursa'daki gençler arasında popüler olabilir, ama bu ünlü olduğu anlamına gelmez.

3 yıl önce

efeeeeee

Meşhur?

2 yıl önce

MuratAltun14

Popüler=Yaygın

3 yıl önce

TahirYaman

Yaygın da kabul edilmeli

2 yıl önce

busyh

Bu spor oldukça popüler.

3 yıl önce

neges00
neges00

baya popüler olsa nolur ya hayvan gibi şey yapıyonuz ya

3 yıl önce

MehmetDeiz00477

Baya ile çok arasındaki fark nedir? Ne farkeder ikiside aynı kapıya çıkıyor

2 yıl önce

YaarGngren

Dinleyipte yazmamızı istiyor. Ama ne dediği anlaşılmıyor. Very diyor dery gibi anlaşılıyor.

1 yıl önce

HidayetYur4

bu spor çok yaygın. kabul etmedi.

1 yıl önce

SaniEralp

popüler= sevilen üstelik popüler türkçe değil.

11 ay önce

OngunTunal

Rağbet görüyor'u da kabul etmedi

10 ay önce

cemerdem12

Revaçta sözcüğü de mi yanlış

8 ay önce

RamazanCIF1

Revaçta en uygun kelime ama kabul efilmefi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.