Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, sanat alanında büyük bir kültüre sahiptir."

Çeviri:He has a great culture in the field of arts.

3 yıl önce

7 Yorum


alican.dem

Field bu anlamda da mi kullaniliyormus :O

3 yıl önce

Pilot_candidates

aslında" field of art" bir kalıptır ve sanat alanından ziyade sanat dalı olarak geçmektedir burda da kastettiği o'dur..

1 yıl önce

aleynalper

Field beni de şaşırttı!!!

3 yıl önce

TuranKST

She yerine he yazdim kabul etmedi !?!?

1 ay önce

Aatrox94

Alan işte ne şaşırıyorsun

2 yıl önce

TuranKST

The koymadim yine kabul etmedi

1 ay önce

TuranKST

Su the kelimesini bana biri aciklayabilirmi turkcedede anlami yok koymayincada seri bozuluyo yok boyle bisey ya

1 ay önce