Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, sanat alanında büyük bir kültüre sahiptir."

Çeviri:He has a great culture in the field of arts.

3 yıl önce

5 Yorum


alican.dem

Field bu anlamda da mi kullaniliyormus :O

3 yıl önce

Pilot_candidates

aslında" field of art" bir kalıptır ve sanat alanından ziyade sanat dalı olarak geçmektedir burda da kastettiği o'dur..

2 yıl önce

aleynalper

Field beni de şaşırttı!!!

3 yıl önce

Aatrox94

Alan işte ne şaşırıyorsun

2 yıl önce

TuranKST

She yerine he yazdim kabul etmedi !?!?

3 ay önce