"O, sanat alanında büyük bir kültüre sahiptir."

Çeviri:He has a great culture in the field of arts.

3 yıl önce

6 Yorum


alican.dem

Field bu anlamda da mi kullaniliyormus :O

3 yıl önce

Pilot_candidates

aslında" field of art" bir kalıptır ve sanat alanından ziyade sanat dalı olarak geçmektedir burda da kastettiği o'dur..

2 yıl önce

aleynalper

Field beni de şaşırttı!!!

3 yıl önce

Aatrox94

Alan işte ne şaşırıyorsun

2 yıl önce

TuranKST

She yerine he yazdim kabul etmedi !?!?

5 ay önce

hatice814311

he has a great culture in the art area

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.