1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I read him a book."

"I read him a book."

Переклад:Я читаю йому книгу.

March 18, 2015

21 коментар


Natali_192

him має два значення: йому та його так само і her -їй та її, them- їх та їм


YuliiaHonc

Я написала вірно, але це врахувало як помилку


victor19990

Я читаю книгу йому. чому це не правильно?


iPVr18

Я теж не розумію,значення та саме ж!


Art12duo

Як тоді буде "я читаю його книгу"?


DimitryStanko

Якщо read (рЭд), то читаВ...


panix.p

Я читав йому книгу - невірно?


27.03.2005

я написала "я читаю його книгу"-це нправильно


SreR10

ви повинні написати англійською


uz86

Ви напевно не так писали


Oleksandra340915

Випадково написнула на ц і це вже неправильно


The_endling

а як буде "я йому читаю книгу". Перестановка слів місцями в українській мові можлива, але в дуо це не вітається. В даному прикладі це абсолютно не змінює сенсу так як переклад буде ідентичний.


6D471

I read him a book


R6NA7

542828729882)(57=/:&/%=//)47)546727=))₽7=&#+:45875/(_++51&(847)+5+-5852865!45=589)8=₽7%4840,,5, "4/88 45=8+803=


R6NA7

Це мій ***(не матюк а слово) від телефона


murphypjace

The audio is incorrect here - the present tense form of "read" needs to replace the past tense form so that it matches up with the answer. Also when you hover over "read" the correct pronunciation can be heard.


Nika115826

Him maйжe нe чyтнo


Anastasia161200

Як зрозуміти який з перекладів вірний йому чи його?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.