1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I want a tomato soup."

"I want a tomato soup."

Переклад:Я хочу томатний суп.

March 18, 2015

16 коментарів


EngineerSmith

Я носієм англійської мови. Ми не говоримо "I want a tomato soup." Замість цього ми говоримо "I want tomato soup."

Також борщ смачно


lokiforever

Томатний суп - це як? Типу борщ? А то я написав борщ ,а відповідь не зарахувло:(


Milkho

Томат - помідор.
Борщ готується з додаванням різних овочів, але головним інгредієнтом ввжається столовий буряк.


Single_Seagull

Борщ це стійке слово. Воно англійською так і звучить.


Sorokas

Чому тут присутній артикль?


konyskiw

There shouldn't be, soup is an uncountable noun. It should either be "I want tomato soup" or "I want a bowl of tomato soup"


Yura4497

Помідорова зупа


Volodymyr856107

Зупа має бути врахована


AR146

Рецепт цього tomato soup, будь ласка


nVnH19

Слово Want коли ми щось замовляємо, або хочемо з'їсти не є коректне. Така форма є неправильна, а іноді груба. Натомість вживається модальне дієслово Would. I would like a tomato soup. Зверніть, будь ласка на це увагу.


konyskiw

Using the word "want" in this way is incredibly common, "I would like" is the more formal, polite version, and if you were at a posh meal then it would be better to order as "I would like tomato soup, please", but for everyday use "I want" is fine.


nVnH19

I would like a tomato soup.


Don_ua

Суп з помідорів

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати