1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El este un bărbat."

"El este un bărbat."

Traducere:He is a man.

March 18, 2015

11 comentarii


MihaiHarjo

De ce nu este corect spus "He is an man"?


Ramonacons2

"An" este urmat de ub cuv. ce incepe cu o vocala, "a" de un cuv ce incepe cu o consoana. Vezi art. hot. si nehot.: a, an si the.


PavalTrin

Deoarece "an" se pune cand urmatorul cuvant incepe cu o vocala si "a" se pune cand urmatorul cuvant incepe cu o consoana.


Alina473

Deoarece a/an au întrebuințări diferite


PingizRules

"An" se spune înainte de "Apple"


mihaela716162

Se repeta mereu aceasi propozitie si nu pot continua exercitiul.


PatriciaHr9

Eu zic ,,he ist a man" iar el zice ca nu e corect


Edy248290

a- singular an-mai multe


BDaria1

Am apasat din greseala..


GROSUGHEOR2

Nuuuuu merrrrggggee

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.