Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On je."

Tłumaczenie:He eats.

3 lata temu

56 komentarzy


domi1762004

Czemu eats a nie eat ??? Wytłumaczy ktoś????

2 lata temu

-ancia-

Do czasowników w 3. os. l. poj. dodajemy końcówkę -s.

2 lata temu

Beatriz16286

Eat - jeść. Słowo ,,eats,, możemy opisać i odróżnić po końcówce ,,s,,. A tę końcówkę dodaje się w czasie Past Simple.

Można też napisać to zdanie w Present Countinous. Wtedy wyglada zdanie tak: Osoba+czaso. BE(is/are)+czasownik z koncowką -ing Np. He is eating./He's eating. A w czasie past simple: Np. He eatS. ;) ;) ;)

2 lata temu

blackcat091

Bo s jest na końcu wtedy kiedy mówimy o 3 osobie. :)

2 lata temu

Patryk617585

Albo 2 osoby

1 rok temu

Dyrszlak

Źle mówisz. Dwie osoby to forma liczby mnogiej. Nie dodajesz - s do orzeczenia.

3 tygodnie temu

KseniaBado

Bo 3 forma wymaga dodania s

1 rok temu

KAMIL919107

Eat to je a eats to jedz

1 rok temu

Ania903382

Na odwrót!

1 rok temu

maciejj.a.

Bo eat to jem a eats to naprzyklad jedza

2 lata temu

Beatriz16286

-s dodaje sie chyba przy rzeczownikach tylko, aby zaznaczyć, że jest l.mng. ;)

Tutaj oznacza to, że jest czas Past Simple, :*

2 lata temu

Dyrszlak

I eat You eat He, she, it eats

We eat You eat They eat Czasownik w czasie simple present.

3 tygodnie temu

doma790678

kiedy jest eats,eat,eating???

2 lata temu

Beatriz16286

Eat to po prostu znaczy jeść.

W Past Simple jest eatS w 3os. L. Poj. A w l. Mng. I w 1os. Jest tylko eat. Np.

I play You play He playS She playS It playS We play You play They play

W przeczeniach i pytaniach w czsie Past Simple(bo cały czas nim mowa) końcówki znikają. Np.

Do I play? Do you play? Does he/she/it play? Do We/you/they play?

I don't play. You don't play. He/she/it doesn't play. We/you/they don't play.

*URZYCIE

-czynności wykonywane regularnie(spanie, mycie się, pracowanie...)

-Rzeczy na, które nie mamy wpływu (plan lekcji, pogoda, rozkład jazdy...)

*OKREŚLENIA (po czym rozpoznać ten czas)

-every week/day/year/month

-always -often -sometimes -usually -seldom -never...

Pozdrawiam :D

2 lata temu

yegomosc

Czemu się wszyscy uparli i ślepo brną w czas 'Past Simple'. To jest czas 'Simple Present' czyli 'Prosty teraźniejszy' a nie przeszły.

2 lata temu

Dyrszlak

Simple present chciałaś napisać. Nie mieszajmy ludzikom w migdałach.

3 tygodnie temu

yegomosc

-s (eats) dodane jest w 3 os. l. poj. (on, ona, ono je). Eat - dla pozostałych osób, w pytaniu i przeczeniu. Eating dla czasu 'present continuous' oznaczający czas teraźniejszy ciągły wyrażający czynność wykonywaną obecnie

2 lata temu

blackcat091

Ja nie mjałam s i napisane że źle

2 lata temu

Juliusz661321

Dodajcie do znajomych i napiszczie na komentarzu

1 rok temu

SzymonDdzik

Miałem tak samo z moim eat to było eats

1 rok temu

SzymonDdzik

Miałem tak samo

1 rok temu

LUCAS28091

Ale głupek ze mnie His eat napisałem.

1 rok temu

Judysia1

To jest łatwe zdanie!!!!!!!

1 rok temu

SarahLomba9

Nie rozumiem czemu jest eats a nie eat

8 miesięcy temu

Dyrszlak

Postudiuj gramatykę czasu simple present

3 tygodnie temu

Natalia771452

Xd

5 miesięcy temu

AnioekAnia

Ponieważ jest he

1 rok temu

kinga723649

Beatriz super

1 rok temu

Maria248844

Ej myślałam że je to jum

1 rok temu

Karolina694780

No czemu nie eat tylko eats powietcie pleas

1 rok temu

pawel89240

8o

1 rok temu

asia560141

W trzeciej formie czasownika wymaga się zadania końcówki s jeśli pomogłem Z góry dziękuję

1 rok temu

Aleksandra979638

Ponieważ "s" dodane jest w 3 os. l. poj. (on, ona, ono je). Pozdrawiam!

1 rok temu

emilka792626

Lol xddddd

11 miesięcy temu

wiktoria991792

Moja kolerzanka muwi że do czasownikó dodajemy koncówke s

9 miesięcy temu

PawelKosa

Czemu nie wytlumaczyliscie ze eats a nie eat :( do twórców

2 lata temu

Maria248844

Lepiej jest wiedzieć bo ta sowa jest słodka

1 rok temu

KAMIL919107

Bo eat to jest je a eats to jest jedz

1 rok temu

JakubSolog

Nieprawda

8 miesięcy temu

KAMIL919107

Ja znam angliia tera mam 8-9 lekcje i nawet łatwe

1 rok temu

marbax1

Ja terz miałem z s !!!!

1 rok temu

blackcat091

Zamiast je wstawiłam pije.d:

2 lata temu

OliwierXyz
2 lata temu

Wiktoria20969503

To proste chłopczyku eats bo eat to dwie rużne żeczy chłopaku ranyyyyyy!

1 rok temu

lola123242907

no

1 rok temu

KAMIL919107

czy ktoś da mi rade z jakiego mam doulingo korzystač?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 rok temu

zuza233440

Jeśli jest HE, SHE, IT, to dopidujemy S do czasownika. Czyli HE EAT jest źle, a HE EATS dobrze

2 lata temu

Wiktoria20969503

To jest hore!

1 rok temu

natalka200

Chore* jak już.

1 rok temu

OliwierXyz

Oli

2 lata temu

Minnka1

Zaliczone

2 lata temu

PaulinaJan5

Ggdsżfcff

2 lata temu

OliwierXyz

Slabo

2 lata temu

JuliaKowal613791

Izi

2 lata temu

12kina12

napisałm he eats to źle

3 lata temu

aga41465

A z dużej litery cz z małej co?

1 rok temu