"On je."

Tłumaczenie:He eats.

3 lata temu

21 komentarzy


domi1762004

Czemu eats a nie eat ??? Wytłumaczy ktoś????

2 lata temu

-ancia-

Do czasowników w 3. os. l. poj. dodajemy końcówkę -s.

2 lata temu

Beatriz16286

Eat - jeść. Słowo ,,eats,, możemy opisać i odróżnić po końcówce ,,s,,. A tę końcówkę dodaje się w czasie Past Simple.

Można też napisać to zdanie w Present Countinous. Wtedy wyglada zdanie tak: Osoba+czaso. BE(is/are)+czasownik z koncowką -ing Np. He is eating./He's eating. A w czasie past simple: Np. He eatS. ;) ;) ;)

2 lata temu

blackcat091

Bo s jest na końcu wtedy kiedy mówimy o 3 osobie. :)

2 lata temu

Patryk617585

Albo 2 osoby

1 rok temu

Dyrszlak

Źle mówisz. Dwie osoby to forma liczby mnogiej. Nie dodajesz - s do orzeczenia.

2 miesiące temu

KseniaBado

Bo 3 forma wymaga dodania s

1 rok temu

Roksana786161

Zdanie jest podane w podstawowym czasie czyli w present simple. W tym czasie do czasowników w 3 os. l.p. na końcu dodajemy końcówkę S. (chyba że w zdaniu jest does) mam nadzieję że pomogłam

1 tydzień temu

doma790678

kiedy jest eats,eat,eating???

2 lata temu

Beatriz16286

Eat to po prostu znaczy jeść.

W Past Simple jest eatS w 3os. L. Poj. A w l. Mng. I w 1os. Jest tylko eat. Np.

I play You play He playS She playS It playS We play You play They play

W przeczeniach i pytaniach w czsie Past Simple(bo cały czas nim mowa) końcówki znikają. Np.

Do I play? Do you play? Does he/she/it play? Do We/you/they play?

I don't play. You don't play. He/she/it doesn't play. We/you/they don't play.

*URZYCIE

-czynności wykonywane regularnie(spanie, mycie się, pracowanie...)

-Rzeczy na, które nie mamy wpływu (plan lekcji, pogoda, rozkład jazdy...)

*OKREŚLENIA (po czym rozpoznać ten czas)

-every week/day/year/month

-always -often -sometimes -usually -seldom -never...

Pozdrawiam :D

2 lata temu

yegomosc

Czemu się wszyscy uparli i ślepo brną w czas 'Past Simple'. To jest czas 'Simple Present' czyli 'Prosty teraźniejszy' a nie przeszły.

2 lata temu

yegomosc

-s (eats) dodane jest w 3 os. l. poj. (on, ona, ono je). Eat - dla pozostałych osób, w pytaniu i przeczeniu. Eating dla czasu 'present continuous' oznaczający czas teraźniejszy ciągły wyrażający czynność wykonywaną obecnie

2 lata temu

blackcat091

Ja nie mjałam s i napisane że źle

2 lata temu

Juliusz661321

Dodajcie do znajomych i napiszczie na komentarzu

1 rok temu

SzymonDdzik

Miałem tak samo z moim eat to było eats

1 rok temu

SzymonDdzik

Miałem tak samo

1 rok temu

LUCAS28091

Ale głupek ze mnie His eat napisałem.

1 rok temu

Judysia1

To jest łatwe zdanie!!!!!!!

1 rok temu

SarahLomba9

Nie rozumiem czemu jest eats a nie eat

10 miesięcy temu

Dyrszlak

Postudiuj gramatykę czasu simple present

2 miesiące temu

Natalia771452

Xd

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.