"On je."

Tłumaczenie:He eats.

March 18, 2015

32 komentarze


domi1762004

Czemu eats a nie eat ??? Wytłumaczy ktoś????

January 14, 2016

-ancia-

Do czasowników w 3. os. l. poj. dodajemy końcówkę -s.

March 4, 2016

Beatriz16286

Eat - jeść. Słowo ,,eats,, możemy opisać i odróżnić po końcówce ,,s,,. A tę końcówkę dodaje się w czasie Past Simple.

Można też napisać to zdanie w Present Countinous. Wtedy wyglada zdanie tak: Osoba+czaso. BE(is/are)+czasownik z koncowką -ing Np. He is eating./He's eating. A w czasie past simple: Np. He eatS. ;) ;) ;)

March 21, 2016

blackcat091

Bo s jest na końcu wtedy kiedy mówimy o 3 osobie. :)

April 14, 2016

KseniaBado

Bo 3 forma wymaga dodania s

July 11, 2017

doma790678

kiedy jest eats,eat,eating???

January 22, 2016

Beatriz16286

Eat to po prostu znaczy jeść.

W Past Simple jest eatS w 3os. L. Poj. A w l. Mng. I w 1os. Jest tylko eat. Np.

I play You play He playS She playS It playS We play You play They play

W przeczeniach i pytaniach w czsie Past Simple(bo cały czas nim mowa) końcówki znikają. Np.

Do I play? Do you play? Does he/she/it play? Do We/you/they play?

I don't play. You don't play. He/she/it doesn't play. We/you/they don't play.

*URZYCIE

-czynności wykonywane regularnie(spanie, mycie się, pracowanie...)

-Rzeczy na, które nie mamy wpływu (plan lekcji, pogoda, rozkład jazdy...)

*OKREŚLENIA (po czym rozpoznać ten czas)

-every week/day/year/month

-always -often -sometimes -usually -seldom -never...

Pozdrawiam :D

March 21, 2016

yegomosc

Czemu się wszyscy uparli i ślepo brną w czas 'Past Simple'. To jest czas 'Simple Present' czyli 'Prosty teraźniejszy' a nie przeszły.

April 30, 2016

Dyrszlak

Simple present chciałaś napisać. Nie mieszajmy ludzikom w migdałach.

August 26, 2018

ProHacker31

Present simple się mówi i pisze

March 8, 2019

yegomosc

-s (eats) dodane jest w 3 os. l. poj. (on, ona, ono je). Eat - dla pozostałych osób, w pytaniu i przeczeniu. Eating dla czasu 'present continuous' oznaczający czas teraźniejszy ciągły wyrażający czynność wykonywaną obecnie

April 30, 2016

blackcat091

Ja nie mjałam s i napisane że źle

April 15, 2016

Juliusz661321

Dodajcie do znajomych i napiszczie na komentarzu

December 1, 2016

AnioekAnia

Ponieważ jest he

April 5, 2017

Judysia1

To jest łatwe zdanie!!!!!!!

July 21, 2017

Natalia771452

Xd

April 14, 2018

amelka.wal

xD

January 13, 2019

SzymonDdzik

Miałem tak samo

December 29, 2016

LUCAS28091

Ale głupek ze mnie His eat napisałem.

January 29, 2017

SzymonDdzik

Miałem tak samo z moim eat to było eats

December 29, 2016

kinga723649

Beatriz super

March 12, 2017

Maria248844

Ej myślałam że je to jum

May 6, 2017

Karolina694780

No czemu nie eat tylko eats powietcie pleas

July 6, 2017

pawel89240

8o

July 19, 2017

asia560141

W trzeciej formie czasownika wymaga się zadania końcówki s jeśli pomogłem Z góry dziękuję

July 20, 2017

Aleksandra979638

Ponieważ "s" dodane jest w 3 os. l. poj. (on, ona, ono je). Pozdrawiam!

September 17, 2017

emilka792626

Lol xddddd

October 4, 2017

ProHacker31

To nie jest do pisania byle czego. Albo piszesz na temat albo wogóle nie piszesz nic. Rozumiesz?

March 8, 2019

wiktoria991792

Moja kolerzanka muwi że do czasownikó dodajemy koncówke s

December 11, 2017

SarahLomba9

Nie rozumiem czemu jest eats a nie eat

January 7, 2018

Dyrszlak

Postudiuj gramatykę czasu simple present

August 26, 2018

Renata288328

Wertyuiop0987idyuggghhgghj

February 18, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.