"I know about you."

Traducere:Eu știu despre tine.

March 18, 2015

18 comentarii


mircea.com

Varianta normala,uzuala ar fi Eu te cunosc !

April 26, 2016

radu425042

Corect !

July 15, 2017

Sabia-Duhului

Eu am scris stiu despre voi .

January 9, 2018

Catinca16

Eu am spus „Eu stiu despre tine"dar nu mi-a acceptat!

November 28, 2015

AndreiUric

Sau dacă ai scris întrebarea ta nu a mers

July 10, 2015

TheRandomi3

Ei vrea sa va invete cuvantul about ce inseamna in forma lui simpla si fac traducerile aiurea per total.Gen traduc cuvant cu cuvant ca sa ramana cuvantul cu galben tradus cu sens propriu.Daca ar fi fost Eu te cunosc s-ar fi tradus ideea si s-ar fi incadrat la expresii.Dar fiindca e vorba de cuvantul "about" care inseamna despre s-a tradus asa.E vina celor care au facut aplicatia ca nu au folosit o propozitie mai potrivita gen "Tell me about her" care se traduce "Spune-mi despre ea" dar acum mai depinde si de limba.

June 15, 2018

BogdanEdwa

E greșită traducerea deoarece scrie "Eu știu despre voi" și la alegerea cuvântul nu este tine e voi

March 18, 2015

iulia_mihaicuta

In engleza pers a 2-a singular cat si plural se traduce prin you. Deci e corect si tine si voi

April 21, 2015

Cojocaru_Andrei

ai dreptate

July 21, 2015

StancuAdina

Se poate si eu stiu despre tine

September 6, 2015

Sabia-Duhului

Nu. Se scrie Eu stiu despre voi

January 9, 2018

AndreiT7

Nu neapărat.Eu am zis așa și mi-a zis că e perfect.

January 2, 2016

Andreea675220

Sunt corecte ambele forme. Tu/voi = you

February 9, 2016

IndiraSinghRo

De ce nu se poate scrie eu te ştiu?!

April 21, 2017

CarmenAlec2

Eu sunt de parere ca ,ar fi corect Eu te cunosc.

February 14, 2018

MayaMateas

EU STIU DESPRE TINE

March 2, 2018

Ryuk265415

Nu are logica raspunsul, nu trebuie tradus motamo.

January 3, 2019

Ilinca680439

February 3, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.