"Я ношу сорочку і спідницю."

Переклад:I wear a shirt and a skirt.

3 роки тому

6 коментарів


DaryaYakovleva

i wear shirt and skirt / чому так не можна?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ми маємо справу з обчислюваними іменниками в однині (що вимагає вживання артикля), але, в той самий час, у реченні ніщо не вказує на конкретизацію цих іменників, що приводить нас до необхідності вживання перед цими іменниками саме неозначеного артикля "а" ("Я ношу (одну з багатьох) сорочку і (одну з багатьох) спідницю ").

1 рік тому

Athletic--Creed

мене також це цікавить..

2 роки тому

SergiyMarc

Істинний шотландець, прямо як Роб Рой :D

7 місяців тому

qweryt2398
3 роки тому

SergioRuido

Лінк на переклад слова "сукня" - "dress". So?

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.