1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я ношу сорочку і спідницю."

"Я ношу сорочку і спідницю."

Переклад:I wear a shirt and a skirt.

March 18, 2015

13 коментарів


DariaYakovleva

i wear shirt and skirt / чому так не можна?


Kaminari_Okami

Ми маємо справу з обчислюваними іменниками в однині (що вимагає вживання артикля), але, в той самий час, у реченні ніщо не вказує на конкретизацію цих іменників, що приводить нас до необхідності вживання перед цими іменниками саме неозначеного артикля "а" ("Я ношу (одну з багатьох) сорочку і (одну з багатьох) спідницю ").


Halina501879

Тоді чому артикль "a" вжито тільки перед shirt?


Alex511547

Як пояснила нижче "HeyMariana", яка є нейтів спікер: в англійській мові говорять про сукупність одягу, який одягений як про ОДНЕ ціле неподільне, тому в контексті нашої фрази "сорочка та спідниця" це не " сорочка" та не "спідниця", а одне ціле "сорочка та спідниця". Саме тому тільки один артикль "а".


Ludochka154

Потрібно поставити артикель.


volodymyr128872

I wear a shirt and a skirt. Де помилка в моїй відповіді?


Oleksandra211638

Нема помилки


Tamara363979

У даному контексті маються на увазі сорочка і спідниця як комплект, а не перелічуються як окремі елементи одягу


HeyMarlana

Sep 12, 2020: My answer is marked incorrect and should be correct. (Reported as such.)
"I wear a shirt and skirt."

I'm a native English speaker, and it's assumed with "skirt" that it's one, so it is with the shirt. We know we're wearing one, and one of the other. It's actually common to say "I'm wearing a shirt and tie" for example. No man says, "I'm wearing a shirt and a tie." When it comes to clothing, we don't add more articles to the added nouns.

Please correct! Thanks! :)


GUZY387734

Чому перед skirt немає артикля "a"?


M_A_R_Y8

Чуму не " I wear shirt and a skirt" ?


J6L03

Випадково написав i wear shirr


oksana84611

Визначіться а то два артиклі то один. Просто дратує

Learn English in just 5 minutes a day. For free.