1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я ношу сорочку і спідницю."

"Я ношу сорочку і спідницю."

Переклад:I wear a shirt and a skirt.

March 18, 2015

19 коментарів


DariaYakovleva

i wear shirt and skirt / чому так не можна?


Nordry

Ми маємо справу з обчислюваними іменниками в однині (що вимагає вживання артикля), але, в той самий час, у реченні ніщо не вказує на конкретизацію цих іменників, що приводить нас до необхідності вживання перед цими іменниками саме неозначеного артикля "а" ("Я ношу (одну з багатьох) сорочку і (одну з багатьох) спідницю ").


Athletic--Creed

мене також це цікавить..


volodymyr128872

I wear a shirt and a skirt. Де помилка в моїй відповіді?


Oleksandra211638

Нема помилки


Sofia506811

В мене те саме


melkoff

Можливо сайт деколи дає випадково помилку, а так це правильно


1Gfo4

Я правильно відповіла, чомусь вибило помилку


Don_ua

Аааа, поміняв місцями спідниця і сорочка і я виявився валянком))


Oksana46931

Я відповіла правильно


SergiyMarc

Істинний шотландець, прямо як Роб Рой :D


0fgv2

Я ж так і відповіла


BTNT914882

Написала всё так как пишет правильный ответ.Что то не то????


Olha818752

Не було правильного слова до відповіді


Saurion

Норм так під сорочка спідницю носити)


Solomiya2016

Я написала: I wear a shhirt and a skirt. Неправильно.чому?


XiNk9

Правильно "shirt" а не "shhirt"


SergioRuido

Лінк на переклад слова "сукня" - "dress". So?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.