1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How do I create a page?"

"How do I create a page?"

Překlad:Jak vytvořím stránku?

March 18, 2015

12 komentářů


s.atiova

Jak vytvořím stranu? - Je špatně proč?

March 18, 2015

PetrJirice

Je to nesmysl page je strana sazby i v češtině a chtít striktně webovou je jen nedostatek znalosti tvůrců.

September 23, 2017

JakubHradi

Jak vytvaris stranku? ... chyba, mi to ale dava smysl i se srovnanim se spravnou odpovedi...

April 29, 2016

Nemesis_NaR

Jenže "ty vytváříš", ale zadaná anglická věta je "I create"

April 29, 2016

Tomino11

Jak si vytvořím stránku.........mi nevzalo proc?

May 15, 2016

39720

Jak udělám stránku mně to neuznalo. Domnívala jsem se, že kvůli budoucímu času (udělám). Ale ve správné odpovědi je také budoucí čas (vytvořím). Pro vazbu udělám by v angličtině muselo nutně být make?

July 27, 2016

.Hobitko98.

LENNIE podle mého názoru to je taky špatně protože to by bylo přeloženo v průběhovem čase

February 19, 2017

VraHrukov

Když jsem přeložila-Jak vytvořím stránku?nebylo to dobře -mělo podle překladu být:Jak vytvořím webovou stránku.?.Znovu jsem přeložila:jak vytvořím webovou stránku,ale opět nebylo dobře,protože mělo být :Jak vytvořím stránku? Tak nevím dosud,co je správně.

March 26, 2017

xaver154979

Jak založím stránku. Jsem to přeložil já a ono to nevzalo. Jako ajťák stránku založím (na webu). A je to tak správně. Howgh.

June 8, 2017

iXTeeR

Jak mám vytvořit tu stránku. By to mohlo vzít. Že je to webová, je vedlejší záležitost.

June 29, 2017

Dasa63

Jak mam vytvorit tu stranku?

February 3, 2019

vasapro

Nevim zda je to jen na plzensku, ale ja webove stranky delam a ne vytvarim :-D

June 22, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.