"Biz dillerin öğretimine yardım etmek istiyoruz."

Çeviri:We want to help with the teaching of languages.

3 yıl önce

14 Yorum


a.yavuz
a.yavuz

Burada with bulunmasının sebebi nedir arkadaşlar

3 yıl önce

Emma-lee93

Kaliptir "help with sth". Mesela "Can I help you with that? (Sana yardim edebilir miyim?)

3 yıl önce

a.yavuz
a.yavuz

teşekkür ederim

3 yıl önce

ercanberber

Meselâ dediğin örnek çok açıklayıcı olmuş :)

13 saat önce

Mehmetalag1

Ben bu off' un kullanimini cozemedim hala yani fiilden sonra nasil??

2 yıl önce

Emma-lee93

Burada tamlama kurmak için kullanılmış.

  • Dillerin öğretimi = teaching of languages
2 yıl önce

OsmanGven1

Dillerin öğretimindeki tüm çabaların için teşekkürler Duolingo...

2 yıl önce

MustafaEvl

Bu cümlenin Türkçe tercümesi şu şekilde olması daha doğru olmaz mı? "Dilleri öğreterek yardım etmek istiyoruz"

2 yıl önce

Emma-lee93

"Dilleri öğreterek..." = "...by teaching languages".

2 yıl önce

MustafaEvl

Teşekkürler.

2 yıl önce

kedicim
kedicim

daima güler yüzlü olan yardımları için Emma ya ayrıca teşekkürler :)

1 yıl önce

duygu185105

Neden the teaching ?

3 ay önce

Lale205872

With- ile ilgili anlamı varmış

2 ay önce

Howyoudoing11

we want to help the teaching languages

??

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.