1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Не дозволяйте цій дитині гра…

"Не дозволяйте цій дитині грати з ножем."

Переклад:Do not let the child play with the knife.

March 19, 2015

28 коментарів


Rost72

чому не to play ?


Fb8U1

Є ряд дієслів, після яких до другого дієслова не додається to в інфінітиві. Let - одне із таких дієслів. А ще це усі модальні дієслова і дієслова чуттєвого сприйняття: feel, watch, see, hear, observe і інші.

Пишу по пам'яті, тому не всі згадав. О, ще make.


mizail

Чи припустимо у цьому реченні замість let використати allow ?


Fb8U1

Так, приймається

Do not allow the child to play with a knife.

Заерніть увагу, що додалась частка to перед play. Це після let вона не вживається, про це я писав тут в іншому коментарі.


Oksana705408

Залюбки читаю ваші коментарі


04ng

У мене такий варіант не прийнято


Olly_1052

Якби Ви показали скріншот Вашої відповіді, можна було б з'ясувати, у чому помилка.


vovakondrat77

Google пошук "let или allow" і отримаєте безліч результатів, наприклад цей

Ви взагалі користуєтесь пошуковою системою Google? Прошу спробувати шукати відповіді на питання самостійно, перш ніж запитувати у форумі. Розробники не є науковцями чи знавцями з широкого кола питань, так само як, напевно, і більшість учасників форуму.

play with a knife, бо knife є злічуваним іменником


mizail

Дякую за відповідь!

Не сердьтеся, будь ласка, на мої питання :))) Це як граматика, якої сила-силенна в інтернеті, але коли вона стисла і поруч з уроком, то значно легше займатися.

Так і з коментарями: коли поруч з реченням є якесь обговерення, то, на мій погляд, займатися значно цікавіше. Можна дізнатися ще багато чого цікавого паралельно з основною інформацією. Ще раз дякую ;)


vovakondrat77

Будь ласка, і удачі у вивченні мови.

Дякую за участь у тестуванні курсу.


AD0V4

Чому так принципово ставити "the" перед "knife "? Дитині не можна гратись тільки з цим ножем, а з іншими можна?


Bohdan.Nazarenko

Чому не приймає варіант "Don't let the child to play with knife"?


MartaMilan7

подивіться коментарі вище - помилка це TO перед PLAY. Оскільки після LET перед іншим дієсловом частка TO не вживається.


George539676

Knife - злічуваний іменник. Має бути артикль.


Kiranatos

так, а чому play а не plays ... child -> дитина -> вона -> 3-я особа однини...


George539676

Тому що неявний підмет You. А play, взагалі інфінитив (йде після let).


Kiranatos

дуже неявний ... \n\t (you) Do not let the ... потім друге речення: "child play with the knife". \n\t child же play, а не you play ...


George539676

Не "child play", а "don't let play" кому child (дитині - доповнення). Це не складне речення, а просте. "child" можна взагалі прибрати, буде - (you) don't let (to) play with the knife.


Kiranatos

ok, дякую


NatalyKush

А можна так: Do not allow the child playing with the knife


Mykola999

Доброго дня чи може бути правильна ця відповідь ? Do not allow the child play with the knife.


Nadezhda795822

Може. Тільки якщо вживається слово allow, а не let то перед другим дієсловом в реченні має стояти частка to...тобто to play Подивіться коментарі зверху.


7qsV9

Не дозволяйте дитині гратися з ножем. = Do not let the child TO play with the knife. Чому у вашому варіанті перекладу частинка to пропущена? поясніть будь ласка.


Fb8U1

Відповідь на Ваше запитання є у цьому обговоренні. Почніть читати з початку.


Vovkabmw

чому не " to play"?????


George539676

Після "let" не треба "to"


galdemch

дивовижно, як можна ГРАТИ З НОЖЕМ? З ножем дитина може гратиСЬ ( бо дитина), може гратиСЬ з котом. А от грати можна на музичних інструментах .


DenysBlonskyi

Do not allow the child play with the knife. Буде вважатись правильною відповіддю?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.