1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Не дозволяйте цій дитині гра…

"Не дозволяйте цій дитині грати з ножем."

Переклад:Do not let the child play with the knife.

March 19, 2015

14 коментарів


Rost72

чому не to play ?


Fb8U1

Є ряд дієслів, після яких до другого дієслова не додається to в інфінітиві. Let - одне із таких дієслів. А ще це усі модальні дієслова і дієслова чуттєвого сприйняття: feel, watch, see, hear, observe і інші.

Пишу по пам'яті, тому не всі згадав. О, ще make.


fish-key

Так, чому не TO play?


mizail

Чи припустимо у цьому реченні замість let використати allow ?


Fb8U1

Так, приймається

Do not allow the child to play with a knife.

Заерніть увагу, що додалась частка to перед play. Це після let вона не вживається, про це я писав тут в іншому коментарі.


vovakondrat77

Google пошук "let или allow" і отримаєте безліч результатів, наприклад цей

Ви взагалі користуєтесь пошуковою системою Google? Прошу спробувати шукати відповіді на питання самостійно, перш ніж запитувати у форумі. Розробники не є науковцями чи знавцями з широкого кола питань, так само як, напевно, і більшість учасників форуму.

play with a knife, бо knife є злічуваним іменником


mizail

Дякую за відповідь!

Не сердьтеся, будь ласка, на мої питання :))) Це як граматика, якої сила-силенна в інтернеті, але коли вона стисла і поруч з уроком, то значно легше займатися.

Так і з коментарями: коли поруч з реченням є якесь обговерення, то, на мій погляд, займатися значно цікавіше. Можна дізнатися ще багато чого цікавого паралельно з основною інформацією. Ще раз дякую ;)


vovakondrat77

Будь ласка, і удачі у вивченні мови.

Дякую за участь у тестуванні курсу.


Bohdan.Nazarenko

Чому не приймає варіант "Don't let the child to play with knife"?


Emp3r10r

the knife - теж має бути вірно... Надіслав варіант правильної відповіді


galdemch

дивовижно, як можна ГРАТИ З НОЖЕМ? З ножем дитина може гратиСЬ ( бо дитина), може гратиСЬ з котом. А от грати можна на музичних інструментах .


leroks74

Написала абсолютно вірно - зарахувало як помилку!!!!!!!


Mykola999

Доброго дня чи може бути правильна ця відповідь ? Do not allow the child play with the knife.


AD0V4

Чому так принципово ставити "the" перед "knife "? Дитині не можна гратись тільки з цим ножем, а з іншими можна?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати