1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women have lunch at the …

"The women have lunch at the restaurant."

Traducere:Femeile iau pranzul la restaurant.

March 19, 2015

6 comentarii


sorineatza

si de unde sa stiu ca e plural??????


ChiselevCr

Woman la singular Women la plural :)


AndreeaSil43417

Cu ,,a,, la singular și cu ,,e,, la plural.


AndreeaSil43417

La fel și la ,,man,, și ,,men,,


Cosmin15Mate10

To have=a lua To take=a lua De ce nu este „The women take lunch at the restaurant”?

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.