1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Will you sell your house to …

"Will you sell your house to him?"

Vertaling:Zal jij jouw huis aan hem verkopen?

March 19, 2015

6 opmerkingen


Toos6

'zal' jij voelt als fout! 'zul' jij is gewoon een vervoeging van het werkwoord 'zullen' en niet van 'zallen'. Raar dat dat als fout wordt aangemerkt!


El2theK

Zowel zul als zal wordt goedgerekend. Verder is er niets fout aan zal: https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/442/je_wil_zal_kan_je_wilt_zult_kunt/


anitagorzo

your stond er helemaal niet bij alleen you


Roos668137

In vlaanderen gebruiken we zeer weinig de jouw en jou vorm, dus uw huis zou moeten goed gerekend worden.


verdian45

Geheel mee eens.


TomBorgman

Hoe weet je nu dat dit enkelvoudig of meervoudig? You = jij/jullie.

=> Zullen jullie jullie huis aan hem verkopen.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.