1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "In this case, call the polic…

"In this case, call the police."

الترجمة:في هذه الحالة، اتصل بالشرطة.

March 19, 2015

16 تعليقًا


Hibalafi

ارحموني اول مرة كتبت بالشرطة حطتوها غلط لازم في الشرطة ... تاني مرة كتبت في الشرطة حطتوها غلط لازم بالشرطة


Ahmadaita

case تعني أيضاً >>>> قضية


FaroukZeino

قضية = Issue


[مستخدم حسابه معطّل]

    اتصل او ابلغ الشرطة نفس المعنى يبقى ابلغ خطأ لية ؟


4aqT5

    في هذه الحاله اتصل بالشرطة


anfas_shukr

    فكرت case حقيبة :)


BehabAhmed

    لما اكتب في هذه الحالة اطلب البوليس تبقي غلط ليه


Djfhh

    يباشا انت جاي تتعمل انجليزي مش تكتبلهم انجليزي عربي بووليس يعني شرطة بالانجليزي مش العربي


yomna.hamdy

    في هذا الحالة اطلب الشرطة


marioma_95

    انتي من وين


rimatvgirl

    اتصل بالشرطة


anfas_shukr

    كيف أعرف إنها بالشرطة، مش الشرطة فقط.؟


mosa169018

    In this case call the police

    تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.