1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My grandmother has had three…

"My grandmother has had three operations this year."

Переклад:Моя бабуся мала три операції цього року.

March 19, 2015

10 коментарів


meloman76

"has had" - то так має бути?


NN1982

Це Present Perfect - утворюється вживанням допоміжного дієслова have/has та дієслова з закінченням -ed (для правильних дієслів) чи ІІІ форми дієслова (для неправильних дієслів). Для Have - це якраз і є had


SergioRuido

Це вихідне речення. Може бути і просто "had". Обидва варіанти присутні.


Ksandra_85

Чого не можна "Моя бабуся цього року мала три операції"? Невже, від того, що я переставлю "цього року" суттєво зміниться суть речення???


Sergey774

Порядок слів має бути чіткий - підмет, присудок. Обставина часу зазвичай в кінці речення.


IgorDanyliuk

В українській можна як завгодно. Але ДуоЛінго привчає нас думати на англійську манеру.


Yuriksat

Дивно чому три не можна цифрою


ascay

бо це англійська


SergiyMarc

Не знущайтесь з бабулі , відпустіть її нехай летить


IgorDanyliuk

Чому в теперішньому часі в попередній вправі to have the operation переклад зробити цю операцію, а тут моїй бабусі ... зробили... вже не проходить?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати