Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We are human."

Traducere:Noi suntem umani.

acum 3 ani

6 comentarii


LidiaG2

Iaca, aici vad cuvantul oameni, ce-i drept, nu vad pluralul in engleza. Da pe pagina mea ati afisat alt raspuns. Noi suntem umani. Diferenta e mare. Cum e corect?

acum 3 ani

Elena581255

Poate este o greseala minora.

acum 3 ani

4740

sunt mai multe greseli

acum 2 ani

mihai39539

Human=umani; People=oameni (inclusiv plural); Peoples=popoare Uneori se folosește human, alteori people. Depinde de context. Limba engleză are cuvinte care poate să exprime diferite lucruri (stări) doar printr-un singur cuvânt. Nu poți să spui: they are people. Pentru un englez nu sună bine. They are human. Asta sună bine pentru englezi.

acum 1 an

nicoleta29081997

Sunt mai multe greseli

acum 2 ani

Fanel100

noi nu suntem, umani noi suntem hipopotami

acum 2 ani