1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У моєму місті є метро."

"У моєму місті є метро."

Переклад:My town has a subway.

March 19, 2015

16 коментарів


TANASIY

town для цієї ситуації не підходить


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


svutik7

чому underground не підходить?


Sultanidze

Напевно через те що це американська Англійська. Порився в інеті і зробив висновок, що у Великобританії "subway" це підземний шлях для авто, чи пішоходів, а "underground" метро. У Північній Америці "subway" - метро, "underground" - підземний, підпілля і т.д. В окремих містах свої назви для метро:

<pre>London - “The Tube”, from the tube-shaped deep level bored tunnels Paris - metro, full name “Métropolitain” New York City - subway, because the main lines have significant underground sections Chicago - “The L” - from el, because it is mostly elevated Boston - “The T” - from MBTA, the Massachusetts Bay Transportation Authority Washington, D.C. - metro San Francisco - BART, Bay Area Rapid Transit </pre>

ovKU6

Розробники, будь ласка, виправіть варіант із town на city. В ваших же завданнях на англійській мові саме цей варіант, чого ж тоді тут така груба помилка?


zchale6

Why not "In my town there is a subway"?


Nordry

"There is/there are" завжди ставляться на початку речення":

There + to be у відповідному часі + підмет

"There is a subway in my city" буде більш коректно (у випадку з "town" дійсно некоректний варіант, міста у яких є метро за розміром/кількістю населення вже цілком мають повне право називатися "city").


vosaul

чому не приймає metro?


[заблокований користувач]

    "There is a subway in my city" приймає.


Drliadyk

    town - це містечко. в містечках (найчастіше - кілька тисяч мешканців) не будують метро тільки CITY


Natalka_Polyak

    Я б поставила те саме питання


KiriloLozitsky

    В якому це містечку є метро? :)


Halyna_ua

    my city has a metro


SaldanV

    Поясніть будь ласка, чому разом із присвійним займенником my використовують has (він же використовується тільки для 3-особи однини? he/she/it), а не have?


AdeptV

    ''There is a subway in my city'' чому не правильно?


Yarkohorror

    My city has a metro - не прийняло :(

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.