"Half of the fruit is for you."

Traducere:Jumătate din fruct este pentru tine.

acum 3 ani

15 comentarii


daniela352789

Fruit=fruct si fructe deoarece este pluralul neregulat

acum 2 ani

daniela352789

Nu trebuie adaugata terminatia s

acum 2 ani

apoloniu_s

Oare jumatate nu e = cu jumate? De ce varianta jumate nu e luata in calcul ca una corecta?

acum 2 ani

geo323984

Da dar la tara

acum 2 ani

RaduBradeanu

nea geo te înșeli, jumate e folosit ORIUNDE în România, așa pt. cultura ta

cu 8 luni în urmă

SuciuMirun1

Sentimental mai eşti!

acum 2 ani

Ileana013

Aici este vorba despre un singur fruct. Nu despre mai multe fructe

acum 3 ani

crbratu
crbratu

Corect. Daca era vorba de mai multe fructe aveam ”Half of the fruit are for you”.

acum 2 ani

RaduBradeanu

de unde ști?

cu 8 luni în urmă

TeoMadalina
TeoMadalina

Pentru ca verbul este la singular "is", nu "are".

cu 2 luni în urmă

EneMariaCl
acum 2 ani

mihai1967

Jumatate de fruct este a ta, nu ...al tau. Acordul se face cu jumatate (substantiv feminin), nu cu fruct (substantiv neutru, deci cu forma de masculin la singular).

acum 2 ani

Sara683470

Cred ca merge doar ,, JumatateA este a ta '' ( gramatical vorbind ) , dar nu sunt sigura .

acum 1 an

Silviu1402
Silviu1402

Jumătate ESTE pentru tine.

acum 1 an

RaduBradeanu

în română jumătate=jumate

cu 8 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.