A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The type"

Fordítás:A típus

3 éve

16 hozzászólás


GbornSzab

Fajtát is jelent, nem?

3 éve

ChristianID

Fajtát nem fogadta el...

3 éve

Lona08

a fajta??

2 éve

oregkvinto

szia! the kind

2 éve

Sztankay54

A program nem ismeri fel a nagybetűt,ezért a jó megoldást is hibásnak tartja.Ezt írtam :A Fajta

2 éve

Pola51

Én mindent kisbetűvel írok, sőt, még a kötelező nagybetűvel írandó "I" (én)-t is, a mondataim végére nem teszem ki a pontot, felkiáltó jelet stb. és a válaszokat így is - amennyiben jó - elfogadja. Nekem így egyszerűbb a gépelés.

1 éve

p1st41

sot, ekezetek nelkul is elfogadja a jo valaszt

1 éve

Tamas51

Szerinted mit keres a mondatkezdő nagybetű után a fajta nagybetűvel?

2 éve

Tamas51

Még mindig nem jó a fajta a bagolynak. Újra jelentem.

2 éve

Pola51

az esete???

1 éve

Tamas51

His/her/its type.

1 éve