1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have never spoken."

"We have never spoken."

Çeviri:Biz hiç konuşmadık.

March 19, 2015

17 Yorum


accountant20

Yeni bir derse başlamadan önce çok kısada olsa o konuyla ilgili dilbilgisi kuralından bahsetse tadından yenmeyecek. Önce başka bir yerden öğrenip sonra buradan devam etmek şimdilik en mantıklısı.

November 19, 2017

aleynalper

Fiilin kaçıncı hali bu

April 14, 2015

Konul_1

3-cu hali.Speak-Spoke-Spoken

May 24, 2015

iremcelt
  1. hali, perfect tense ile kurulan cümlelerde kural gereği her zaman fiilin 3. hali kullanılır. speak spoke spoken :)
September 8, 2016

DogukanAyh

Third

October 1, 2018

TturgutSak

Orda 'have' neden var

February 27, 2017

sevdenurrabia

Bi de neden we have not spoken olamaz sebebi nedir hayriniza aciklar misiniz

August 27, 2015

sosyopatkapital

''never'' kelimesi cümleye olumsuzluk katıyor zaten. o yüzden olumsuzluk eki kullanılmıyor

October 23, 2015

Merve874063

Hiç konuşmadık demek istiyor çünkü konuşmadık değil ondan.

December 25, 2015

Busra4835

Biz hiç konuşmamışız neden kabul edilmedi?

March 19, 2015

emreevin

Konusmamisiz gecmis zaman olur bunda ise olay devam ediyor hala konusmamislar

June 6, 2015

turan519109

Neden spoken?? Spoke neden olmuyor

April 21, 2017

SabineBergmann1

irregular verb: speak, spoke, spoken

December 6, 2017

cahit510023
  1. hali
June 24, 2017

Baxshiyev

speak neden olmaz?

October 15, 2017

BatuhanKar651182

Slm

November 8, 2017

BerraALBAY2

Speak de olmaz mı : Biz hiç konuşmayız. olur

December 12, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.