"We have never spoken."

Çeviri:Biz hiç konuşmadık.

3 yıl önce

18 Yorum


accountant20

Yeni bir derse başlamadan önce çok kısada olsa o konuyla ilgili dilbilgisi kuralından bahsetse tadından yenmeyecek. Önce başka bir yerden öğrenip sonra buradan devam etmek şimdilik en mantıklısı.

11 ay önce

aleynalper

Fiilin kaçıncı hali bu

3 yıl önce

Konul_1

3-cu hali.Speak-Spoke-Spoken

3 yıl önce

iremcelt
  1. hali, perfect tense ile kurulan cümlelerde kural gereği her zaman fiilin 3. hali kullanılır. speak spoke spoken :)
2 yıl önce

DogukanAyh

Third

2 hafta önce

TturgutSak

Orda 'have' neden var

1 yıl önce

SevdenurRa

Bi de neden we have not spoken olamaz sebebi nedir hayriniza aciklar misiniz

3 yıl önce

sosyopatkapital

''never'' kelimesi cümleye olumsuzluk katıyor zaten. o yüzden olumsuzluk eki kullanılmıyor

2 yıl önce

Merve874063

Hiç konuşmadık demek istiyor çünkü konuşmadık değil ondan.

2 yıl önce

Busra4835

Biz hiç konuşmamışız neden kabul edilmedi?

3 yıl önce

emreevin

Konusmamisiz gecmis zaman olur bunda ise olay devam ediyor hala konusmamislar

3 yıl önce

turan519109

Neden spoken?? Spoke neden olmuyor

1 yıl önce

cahit510023
  1. hali
1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

irregular verb: speak, spoke, spoken

10 ay önce

Baxshiyev

speak neden olmaz?

1 yıl önce

BatuhanKar651182

Speak kullansak anlamsizmi olur

11 ay önce

BatuhanKar651182

Slm

11 ay önce

BerraALBAY2

Speak de olmaz mı : Biz hiç konuşmayız. olur

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.