1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have never spoken."

"We have never spoken."

Çeviri:Biz hiç konuşmadık.

March 19, 2015

17 Yorum


accountant20

Yeni bir derse başlamadan önce çok kısada olsa o konuyla ilgili dilbilgisi kuralından bahsetse tadından yenmeyecek. Önce başka bir yerden öğrenip sonra buradan devam etmek şimdilik en mantıklısı.


aleynalper

Fiilin kaçıncı hali bu


Konul_1

3-cu hali.Speak-Spoke-Spoken


iremcelt
  1. hali, perfect tense ile kurulan cümlelerde kural gereği her zaman fiilin 3. hali kullanılır. speak spoke spoken :)

TturgutSak

Orda 'have' neden var


sevdenurrabia

Bi de neden we have not spoken olamaz sebebi nedir hayriniza aciklar misiniz


sosyopatkapital

''never'' kelimesi cümleye olumsuzluk katıyor zaten. o yüzden olumsuzluk eki kullanılmıyor


Merve874063

Hiç konuşmadık demek istiyor çünkü konuşmadık değil ondan.


Busra4835

Biz hiç konuşmamışız neden kabul edilmedi?


emreevin

Konusmamisiz gecmis zaman olur bunda ise olay devam ediyor hala konusmamislar


turan519109

Neden spoken?? Spoke neden olmuyor


SabineBergmann1

irregular verb: speak, spoke, spoken


Baxshiyev

speak neden olmaz?


BerraALBAY2

Speak de olmaz mı : Biz hiç konuşmayız. olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.