1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This will reduce its value."

"This will reduce its value."

Çeviri:Bu onun değerini azaltacak.

March 20, 2015

7 Yorum


lightlord3

Bu onun degerini dusurecek


zamir928089

Fiyatini dedim kabul etmedi


Ne6ahat

This will reduce of its value olmaz mı... neden "of " yok, açıklaya bilir misiniz?


aaelamine

Kalıp böyle: "bir şeyin değerini azaltmak" = "to reduce something's value" veya "to reduce the value of something". Yani, Onun değerini azaltacak "Its value will reduce". Yani "the value of it will reduce" ama bana göre bu yanlış İngilizce.


Ziya385552

its kullanılmış yani onun denilmiş tekrardan of diyerek -nin -nun takısı getirilmesi anlamsız olur.


Amasya83

Azaltacak olmaz mi


kpecik

Neden değerini azaltıyor he neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.