Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He does not respond to any questions."

Çeviri:O, hiçbir soruya cevap vermiyor.

3 yıl önce

6 Yorum


Torsvan

o soruların hiçbirine cevap vermez.

3 yıl önce

Velikaraki

he does not answer any of the questions.

3 hafta önce

Yasinpek1

Sorular olması lazımdı canım gitti son canım ulan evlat acısı

3 yıl önce

-Raaki
-Raaki

Hiçbir soruyu derken zaten tek bir soruyu kasdetmiyor. Çoğul anlamı oluyor sanki.

3 hafta önce

kazankoy39

"O, herhangi bir soruya cevap veremez" yanıtı neden hatalı?????

6 ay önce

Velikaraki

any den dolayı sorular olmaz.

1 ay önce