Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Apa ne venea până la gât."

Traducere:The water was coming up to our necks.

acum 3 ani

7 comentarii


ClaudiuVla5

De ce plural? Ne venea pana la gat, nu pana la gaturi.

cu 11 luni în urmă

Diana849044

de ce plural pentru neck???

cu 10 luni în urmă

Kriss936512

Traducere metaforică.

cu 7 luni în urmă

LiviuDomut1

De ce la plural ??

cu 7 luni în urmă

solygt

Total gresit . Va rog rezolvati

cu 6 luni în urmă

geo25116

?????

cu 6 luni în urmă

LilianFrip

De ce plural? Gat = neck

cu 2 luni în urmă