A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez egy súlyos kérdés."

Fordítás:It is a serious question.

3 éve

4 hozzászólás


ramika06

it is a heawy question?

3 éve

budai.doc

"heavy", egyébként lehetne.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Nem igazán, a "heavy" itt nem jó. "It is a hard question" legfeljebb, de az sem az igazi, mert az inkább azt jelenti, hogy a megoldása nehéz, míg a példamondat inkább a kérdés komoly tárgyára utal.

3 éve

budai.doc

Lehet, hogy a "question"-el kapcsolatban nem szokás használni, de a "heavy" átvitt értelemben is "súlyos", ezért gondoltam, hogy elmegy.

3 éve