1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have never cooked fish."

"I have never cooked fish."

Çeviri:Ben hiç balık pişirmedim.

March 20, 2015

13 Yorum


NiyaziApak

ben hiçbir zaman balık bişirmedim diye yazdım kabul etmedi neden ?


alibulut.

İ never cooked fish olmuyor mu have neden ?


Burko11

Zaman kalıbı bu have has +v3


MuhammetAl634418

Daha önce hiç balık pişirmedim. Yazdım neresi yanlış bunun?


beariq

ben ' DAHA ÖNCE ' hiç balık pişirmedim daha önce kelimesini kullanmak yanlış mı


DenizKama

Cümleyi okuyan kadın kesinlikle ve kesinlikle "Ay hev nevı kuukıd DI fiş" diyor. Yani okurken DI varmış gibi okuyor. Bu nedenlede tam 3 kez cümleyi THE kullanarak yazdım ve kabulsüzlük ile karşılaştım.


esinpein0

Bence cooked kelimesindeki ed takısı sizi yanıltıyor ,kuukıd fiş diyor :) The olsaydı (balığı) olurdu.


Drtosunistayn

DI kullanmiyor Cooked kelimesinin telaffuzunu kukıd diye yapmak yerine kukd diyor orda da biraz uzatiyor o da sana The gibi gelmiştir


abdullahresha

Cooked sonundaki d'nin okunuşu sana öyle geliyor olabilir


talastusem

hiç balık yapmadım da olabilir


qwertyali

bi önceki soruda have yi neden kullandıgımızı sorduklarında yakın geçmiş oldugu için dedi ama burada hiç diyor burada neden have kullanıyoruz


AhmetSerdar

ben hiçbir zaman balık pişirmedim. Mutlaka doğru kabul edilmesi gerekmekte.


Turkbeyimizzz

I have hangi zaman kalıbında.. I Have'den sonra gelecek fiiilin zamanı,Geniş,Şimdiki ve ya gelecek şekilde olursa nasıl bir anlam katar..Yardım edebilecek arkadaşlara minnettar olurum!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.