1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We use the same presentation…

"We use the same presentation again."

Traducere:Noi folosim din nou aceeași prezentare.

March 20, 2015

7 comentarii


vasilegabriela

in dex-ul limbii romane prezentatie = prezentare


Constant.M

Pentru traducere am folosit "iarasi", iar in raspuns se arata ca acesta e gresit si ca ar fi trebuit "iar". Dar in toate dictionarele lb. romane se arata ca "iar" e sinonim cu "iarasi".


scarlatpau

We use again the same presentation


Vasile307217

Noi folosim iarăși aceiași prezentare ?!!!


Vasile307217

De ce nu e corect așa ?


mihai453670

Exagerați prea mult. Sincer gramatical folosiți permanent dar limba neaoșa unde e?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.